Električna Kawasaki Ninja e-1 in električni Z e-1 ne bosta superzmogljiva

You are currently viewing Električna Kawasaki Ninja e-1 in električni Z e-1 ne bosta superzmogljiva

Na lanskoletnem sejmu EICMA v Milanu je Kawasaki predstavil električni motocikel z dvojno baterijo pod njihovim značilnim imenom Ninja, zasnovan za voznike z licenco A1 v EU oziroma za priljubljeno kodo 125. Sedaj je znanih tudi že nekaj več podrobnosti o tem vstopu znamke Kawasaki na moto trg.

Vsi, ki upate na super zmogljivo novo Ninjo z električnim pogonom, boste žal razočarani. Oba motocikla sta zgrajena okoli enakega 5 kilovatnega brezkrtačnega motorja znotraj rešetkastega ohišja, ki doseže največjo moč pri 9 kW za kratke pospeške, in imata vzporedno povezane dvojne Li-ionske baterije, zasnovane za “učinkovitejša poraba polnjenja.”

Pod sedežem je vtičnica za priklop zunanjega polnilnika, sicer pa lahko polnilna postaja napolni eno odstranjeno baterijo naenkrat. Ocene razpona polnjenja niso bile podane.

Dva električna modela bosta ponujala vožnjo brez menjalnika torej enako kot to poznamo pri skuterjih ali ostalih električno gnanig motociklih. Gre za način “twist and go” prek eko ali cestnih načinov podajanj amoči, poleg tega pa ima tudi funkcijo e-boost za največje podajanje moči za kratkotrajno največjo hitrost 99 km/h. Še zanimivost ima tudi program ”način hoje” ki deluje naprej in nazaj za pomoč pri parkiranju.

Še ena zanimiva informacija, ki jo je Kawasaki delil v tem trenutku, je ta, da armaturna plošča TFT omogoča s povezljivostjo s pametnim telefonom. Motocikla bosta opremljena z ABS zavorami, na voljo pa bodo v unikatni barvi za EV v srebrni in zeleni barvi.

Ninja (140 kg) je 5 kg težji od Z (135 kg), višina sedeža pri obeh je 785 mm, medosna razdalja pa je enaka in znaša 1370 mm. Oddaljenost od tal je pri Z (170 mm) višja za 10 mm kot pri Ninji (160 mm), vendar je hod koles med kolesi enak, s 133 mm zadaj in 120 mm spredaj. Vozijo se tudi na identičnih pnevmatikah 100/80-17M/C 52S (spredaj) in 130/70-17M/C 62S (zadaj).