Maroko ponuja fantastična moto doživetja, ki so bližje kot se zdi na prvi pogled. Zakaj je tako intenzivno? Ker se v Maroko z motorjem ne peljemo, ampak v Afriko priletimo z letalom, kjer nas čakajo najeti motocikli. Ker v natrpanem urniku življenja težko najdemo čas za daljšo motoavanturo!
Po pristanku v Marakešu si vzamemo popoldne za aklimatizacijo, že takoj naslednje jutro pa jo mahnemo na jug preko visokega Atlasa v Saharo. Trasa je speljana po asfaltu, po dobrih cestah, spi se v hotelih in riadih. Varno, sproščujoče in nepozabno. Hrana je odlična, varna.

Kdo lahko sodeluje?
Dogodek, oziroma izkušnja je namenjena vsem motoristom in motoristka ter parom na motorjih. V ponudbi motociklov za najem so potovalni enduro motocikli od prostornine 700 ccm do 1300 ccm (Yamaha Tenere 700, BMW F 750/850 GS, Honda Africa Twin 1100 in BMW R 1250 GS), vsi so lahko opremljeni s stranskimi kovčki in top case kovčkom. Gre za srednje zahtevno pot po nezahtevnih cestah s tem, da smo na motorjih čez celotni dan, seveda vključeno s pavzami in kosilom. Popolnim začetnikom priporočamo drugačen koncept, ki je osredotočen na krajše dnevne razdalje in z motocikli nižjih prostornin. Za več informacij nas kontaktirajte na elektronsko pošto Motoavantura.
Krožna trasa od Marakeša, čez gorovje Atlas, do Sahare in nazaj: Ne vzame veliko časa a poskrbi za intenzivna doživetja. Skupna dolžina prevožene poti je 1.480 km.


Hitri opis trase
Štart v Marakešu in preko gorovja Atlas direktno v Saharo. V puščavi dva dni uživamo v pesku in lepotah največjih maroških sipin, potem jo pa po ovinkastih asfaltnih cestah mahnemo nazaj v Ouarzazat in Marakeš. To je moja najljubša krožna tura (originalna), ki je odlična, da preseka zimsko spanje. O Maroku pa sploh ne bi izgubljal besed. Fantastična država (kraljevina, če sem natančen), ki nam motoristom ponuja moto doživetja vse leto. Sam redno zahajam v Maroko že več kot 10 let, prevozil sem ga po dolgem in počez, pa še vedno najdem nove in zanimive ceste ter čudovite lokacije. To je moja Afrika! To izkušnjo želim sedaj deliti tudi z vami, zato smo se pri Motoavanturi povezali z agencijo Tajus d.o.o. in sestavili optimalen plan, ki vas za 6 dni poplje v svet palm, kamel in velikih peščenih prostranstev, stane pa vas od 1800 do 2200 evrov!
Konkretna cena je odvisna od izbire motocikla. Cena vključuje organizacijo, vodenja, najem motocikla, vse nočitve in vso hrano, asistenco v Maroku, foto in video material za spomin. Cena za sopotnika, ozoroma sopotnico na motociklu znaša 700 evrov. V ceni ni všteto gorivo za motocikle, letalski prevoz, najem štirikolesnikov ali buggyjev oziroma 450 kubičnega enduro motorja v Sahari in (pozor!!!) včasih tudi pivo v hotelu😊.
Podrobnejši plan poti
1. dan: Marakeš – Ouarzazate – Agdz (280 km)
Štart je v Marakešu zjutraj. potem ko prevzamemo motorje in spakiramo lahko prtljago. Najprej nas pot vodi iz živahnega in na trenutke kaotičnega mesta naprej v objem gora proti Atlasu. Po uvodnih kilometrih, ko se privajamo kulturnem in temperaturnem šoku se cesta vedno bolj dviga in ravninske dele zamenjajo ovinki. Vegetacija se iz mediteranske spremeni v gorsko. Datljeve palme in evkaliptusovce zamenjajo bori in nizko arganovo grmičevje iz katerega pridelujejo zdravilno arganovo olje. Ko se enkrat povzpnemo na 2.260 metrov nad morjem pa nas obdajajo le še visoki vrhovi. Tudi temperatura je na prelazu primerna višini tako da je treba nase obleči dodaten sloj, a vse to je poplačano s fantastično asfaltno cesto in nepozabnimi razgledi. Prvi postanek je na legendarnem prelazu Tizin n Thicka. Sledi spust proti Sahari preko širnih visokih planot, vse dokler ne pridemo do Ouarzazata, mesta filmov, kjer še stojijo kulise iz epskih filmov kot so Gladiator in Troja. Vrhunec dneva so fantastični ovinki prek manjših prelazov ob pogledu na kanjon doline reke Draa. Pozno popoldne pridemo v Oazo tisočerih palm kjer smo nastanjeni v veličastni utrdbi – kasbahu na začetku ene najdaljših oaz v Maroku.
2. dan: Agdz – Alnif – Merzouga (295 km)
To je originalna Dakarska etapa, kjer so dirko spremljala asistenčna vozila, nas bo spomnil na to, kako so tu dirkala največja imena motošporta. Etapa poteka po asfaltni cesti, ki se vije skozi kanjone oaze. Ko se bližamo ravnini pridemo v prostrane ravnine in oaze. Sredi dneva imamo pavzo za kosilo v mestu Alnif. Malo pred Rissanijem, kjer se bomo zapeljali skozi ogromna zlato pobarvana vrata, si gremo pogledat še ogromen krater Gara Medouar, sicer filmsko lokacijo iz James Bonda – Spectre (krater sredi puščave), pri tem bomo okusili malo puščavskega peska in prahu pod kolesi. Pozno popoldne pridemo v Merzougo kjer bomo uzrli največje sipine v Maroku. In se peš sprehodili po sipinah v neposredni bližini hotela.
3. dan: Merzouga – Merzouga (180 km)
Dan za pravo izkušnjo Sahare! To je dan s katerim bomo spomnili na prva leta relija Dakar. Dan je lahko poln doživetij, lahko pa tudi zelo sproščen z nastavljanjem sončnim žarkom ob bazenu v hotelu. Odvisno od želje in entuziazma.
Osnovna ideja pa je naslednja: Še v temi gremo peš pozdravit prve sončne žarke na sipine in se napolnjeni z energijo vrnemo v hotel na zajtrk. Sledi vožnja z najetimi 4-kolesniki po sipinah pod vodstvom izkušenih lokalnih vodičev. Začeli bomo na manjših in potem, ko postanete mojstri peska, nadaljevali na največje sipine. V dveh urah vožnje po sipinah bo to nepozabna izkušnja za celo življenje. Erg – torej področje sipin je največji v Maroku, razprostira se 50 kilometrov vzdolž alžirske meje, v širino pa med 5 in 10 kilometri. Najvišji vrhovi sipin segajo kar 150 metrov visoko! Po dopoldanskem uživanju po sipinah na motorni pogon sledi pavza za kosilo, nato pa gremo raziskovat še mesto Merzouga in (povsem neobvezno – po želji) na trening osnov vožnje po manjših sipinah z motorjem – to je seveda namenjeno samo tistim, ki si to želijo. Ta dan je namenjen uživanju, spoznavanju puščave. Za popoln zaključek dneva gremo lahko še na sprehod po sipinah na hrbtih enogrbih kamel.

4. dan: Merzouga – Erfoud – Dolina Draa in Todra – Ouarzazate (500 km)
Štartamo dokaj zgodaj, saj nas čakajo dolgi kilometri ovinkov, ki vodijo skozi slikovite kanjone in prek nepreglednih ravnin na robu Sahare. Skozi mesta in vasi, ki spominjajo na prizore iz 1001 noči, zgodovinska mesta, utrdbe, ruševine v objemu skalnatih masivov in palmami se bližamo Atlasu. Zapeljali bomo z glavne ceste v dolino reke Todra in Dades, kjer je reka v milijonih let izkopala ozek prehod po katerem vodi zavita cesta. Zaključimo pozno popoldne z ogledom največje sončne elektrarne na svetu. Cilj je na isti lokaciji kot je bil prvi dan vožnje.
5. dan: Tarmight – Ait Benhaddou – Marakeš (220 km)
Na zadnjo etapo štartamo sproščeno, saj se nam ne mudi, tako da bomo uživali v prijetnih temperaturah med vožnjo. Veliko bo časa za ustavljanje, fotografiranje, ali celo nabiranje kristalov na visokih planotah anti Atlasa. Ob vzponu na tizi-n Tichka zavili nam manj znano pot in si spotoma ogledala trdnjavo Ait Benhaddou, ki je pod unescovo zaščito. Nedvomno bomo uživali v ovinkih in gorskih razgledih, zgodaj popoldne pa pridemo nazaj v Marakeš, ki nas bo sprejel z vso svojo magično energijo in prijetnimi temperaturami. Po vračilu motorjev gremo v hotel, ki leži v samem centru mesta, ki stoji tam, še iz časov kultnega filma Casablanca, v vsakem primeru pa te notranja dekoracija hočeš ali nočeš popelje v tisti čas. Po nastanitvi gremo peš do trga kjer vedno doživimo kulturni šok ob nepopisnem vrvežu, številnih stojnicah, barvitosti in trgovcih, ki prodajajo vsakršno robo. Po tradicionalni maroški večerji gremo k zgodnjemu počitku saj nas naslednji dan zjutraj čaka zgodnji odhod na letališče in povratek domov.
Če smo vas s predstavitvijo našega potovanja prepričali in imate morda še kakšno vprašanje ali pa si želite rezervirati prostor v potujoči karavani, nas sevada kontaktirajte na elektronsko pošto Motoavantura.
