Popolnoma nov, zelo kompakten motor v modelu Hornet združuje veliko Hondinega inženirskega znanja. Glavne številke obetajo veliko: Največja moč 67,5 kW (90 KM) in navor 75 Nm. Z maso 190 kg (z vsemi tekočinami) ima v svojem razredu najboljše razmerje med močjo in maso 0,36 kW na kg / 2,81 kg na kW. Zato sem prepričan, da bo Honda Hornet zelo dober naslednik nekoč slavnega in izredno priljubljenega modela, ki ga je poganjal vrstni štirivaljni motor. Temu se reče napredek! V dobrih 20 letih se je motor zmanjšal po številu valjev, nekoliko povečal po prostornini a obeta iskrivost, lahkotnost v vožnji in dovolj močan motor, da bo znal pričarati nasmeh na obrazu.
Kompaktna zasnova glave motorja s štirimi ventili po sistemu Unicam izhaja iz tekmovalnega motokros modela CRF 450 kot ga vozi naš Tim Gajser na svetovnem MXGP prventvu. Vžig je zamaknjen za 270 stopinj kar daje motorju značilen globok zvok in pomaga pri lepih številkah navora že v spodnjem območju vrtljajev. Honda Hornet je tudi polna najsodobnejše elektronike. Elektronski pripomočki varujejo voznika s sistemom Throttle By Wire (TBW) vključujejo 3 načine vožnje (in način USER), 3-stopenjski Honda Selectable Torque Control (HSTC), Wheelie Control s 3-stopenjsko nastavitvijo moči motorja in zaviranja motorja.
Da bi čim bolj izkoristili potencial novega motorja, je ta nameščen v popolnoma nov jekleni okvir, ki je zaradi optimizacije debeline sten cevi in togosti izjemno lahek. Za optimalno okretnost in povratne informacije za voznika je vzmetenje prispevala Showa. Spredaj ima nameščene obrnjene vilice premera 41 mm in zadnji amortizer, ki deluje prek sistema Pro-Link. Dvojne štiristopenjske radialne čeljusti s sistemom ABS pa bi morale poskrbeti za zelo dobro zavorno učinkovitost. Standardne pnevmatike so dimenzionirane tako, da zagotavljajo dobro razmerje med oprijemom in okretnostjo za različne zahteve uporabnikov. Spredaj so širine 120, zadaj pa 160 kar bi moralo pomeniti tudi precej adrenalinskih užitkov na ovinkih.
Bogat seznam specifikacij dopolnjuje 5-palčni barvni zaslon TFT, ki zagotavlja sodobno podajanje informacij in upravljanje vseh sistemov ter povezljivost sistema za glasovno upravljanje s pametnimi telefoni Honda za naprave Android in IOS. Vsa osvetlitev je LED; smerniki se samodejno izklopijo in vključujejo tudi sistem za ustavitev v sili (ESS) kar je pravzaprav precejšnja novost v tem razredu in prijetna osvežitev na seznamu serijske opreme.
Od dodatne opreme je na voljo quickshifter, mehke torbe, zaščita motorja in nekaj kozmetike.
Honda CB750 Hornet bo na voljo v naslednjih barvah
Bela perla z okvirjem v metalik rdeči in anodiziranimi rdečimi vilicami.
Grafitno črna z rdečim okvirjem in anodiziranimi rdečimi vilicami, siva mat kovinska in mat rumena.
Motor je povsem nov vrstni dvovaljnik s 755 kubičnimi centimnetri in 90 KM!
Povsem nov 755-kubični vzporedni dvovaljni 8-ventilski motor z enojnim motorjem
Največja moč – 67,5 kW pri 9500 vrtljajih na minuto
Največji navor – 75 Nm pri 7.250 vrtljajih na minuto
270-stopinjska ročična gred in neenakomeren vrstni red vžigov
Patentirani kanali Vortex Air Flow za optimalen pretok zraka
Protizdrsna sklopka uravnava poskakovanje zadnjega kolesa pri prestavljanju na nižjo prestavo
Poraba goriva 4,3l/100 km s potencialnim dosegom rezervoarja 340 km
#honda #hondahornet #hondahornet750 #hornet750
Peter Kavčič
Foto: Honda