Novi BMW CE 02 je ideja urbane mobilnosti po nemško, vozen s kar tremi različnimi izpiti!

Z novim BMW CE 02 BMW Motorrad približno dve leti po CE 04 predstavlja še eno serijsko e-vozilo za urbano mobilnost in tako dosledno sledi svoji strategiji električne mobilnosti. Zaradi svojega električnega pogona, trendovske zasnove in inovativnih rešitev je eParkourer vsekakro zelo zanimiv in drugačen od vsega kar je trenutno na trgu, spodi pa v kategorijo, ki je vozna z izpitom do 125 kubičnih centrimetrov.

Cena se začne pri 8.700 evrih!

Novi BMW CE 02 – niti e-skuter niti e-motocikel. Napredna zasnova z novimi proporci in veliko prostora za individualizacijo predstavlja nov način dostopa do urbane mobilnosti.  Njegov zmogljiv pogon, majhna teža in za vsakdanjo uporabnost zasnovani detajli pa obetajo praktičnost.

Dve različici zmogljivosti.

Vozniki, stari 16 let in tisti s kodo 125, lahko vozijo CE 02 z največjo močjo 11 kW (15 KM). V različici s 4 kW (5 KM) (nazivna moč 3,2 kW (4 KM)), ki je omejena na 45 km/h, novi CE 02 izpolnjuje tudi zahteve razreda vozniškega dovoljenja AM in ga lahko vozijo vozniki, stari 15 let, in vozniki z vozniškim dovoljenjem za avto, torej B kategorije.

Zmogljiv pogon omogoča novemu CE 02 v izvedbi z močjo 11 kW hitro pospeševanje na semaforjih in ponuja dinamično izkušnjo vožnje. Z največjo hitrostjo 95 km/h je možen tudi kakšen izlet. Na hitrih cestah naj bi imel doseg več kot 90 km (različica 11 kW po podatkih WMTC) pa omogoča daljše mestne pustolovščine.

Zaradi dokaj nizke teže za električno vozilo, ki znaša le 132 kg (različica z 11 kW) ali 119 kg (različica s 4 kW), in nizke višine sedeža, ki znaša le 750 mm, so za novi CE 02 bi morale biti dobre tudi vozne lastnosti.

Na kratko o novem BMW CE 02:

– Največja moč 11 kW (15 KM), nazivna moč 6 kW (8 KM), navor 55 Nm.

– Različica Performance za AM *vozniško dovoljenje AM: Največja moč 4 kW (5 KM), nazivna moč 3,2 kW (4 KM), navor 55 Nm.

– Jekleni okvir in enostranska zadnja nihajna roka.

– Teleskopske vilice spredaj.

– BMW Motorrad ABS (samo za sprednje kolo).

– ASC (samodejni nadzor stabilnosti) in RSC (rekuperativni nadzor stabilnosti).

– Asistent za vzvratno vožnjo

– Dva načina vožnje “Flow” in “Surf” v serijski opremi.

– Tretji način vožnje “Flash” kot del dodatne opreme HIGHLINE, ki je na voljo tudi kot originalna dodatna oprema BMW Motorrad.

– Nizka višina sedeža le 750 mm.

– Primeren za vožnjo v dvoje

– Vožnja brez ključa.

– Žarometi LED, vključno z dnevnimi lučmi in stranskimi smerniki.

– 3,5-palčni mikro TFT.

– Vtičnica USB-C.

– Način zibelke v aplikaciji BMW Motorrad Connected.

– Storitve BMW Motorrad Connected

– Zunanji polnilnik 1.500 W (serija 900 W) za uporabo v gospodinjski vtičnici kot del dodatne opreme HIGHLINE ter kot dodatna oprema (za različico 11 kW).

 

Peter Kavčič

Foto: BMW Motorrad

author avatar
Peter Kavčič