Z večjo močjo, večjim navorom, zmogljivostjo in udobjem Triumph z modelom Tiger 900 v letu 2024 dviguje letvico v srednji kategoriji. Testirali smo Rally PRO.
Modele Tiger 900 dobite v različnih izvedbah, od cestni vožnji prilagojenega 900 GT in GT Pro do najbolj avanturističnega modela Rally Pro s klasično terensko dimenzijo koles (spredaj 21 in zadaj 18 palcev), ki smo ga tudi testirali. Obut je bil v gume namenjene pretežno cestni rabi, zato se v neke bolj resne terenske podvige z njim nismo spuščali, bolj smo se posvetili temu kako se ta angleški stroj izkaže na cesti.
Cena: 16.470 evrov Pri MotoXgeneration
Ni skrivnost da je navdušil čisto vse izmed članov ekipe, ki smo ga testirali. Za svoj denar nudi zelo veliko, predvsem pa zanimivo in dobro alternativo sicer bolj uveljavljenim konkurentom.
Najbolj ga odlikuje značilen trivaljni motor
Značilni trivaljni motor modela Tiger 900 je bil temeljito posodobljen, vključno s spremenjenimi sestavnimi deli motorja, kar zagotavlja 13 % več moči kot prejšnja generacija, kar zagotavlja največjo moč 108 KM in večji največji navor 90 Nm. Novi motor zagotavlja tudi večjo zmogljivost v nižjih območjih vrtljajev. Z zamaknjenimi intervali vžiga Tiger 900 ohranja značilno in prepoznavno zmogljivost ter zvok, poleg tega pa dosega večjo zmogljivost v celotnem območju vrtljajev in do 9 % boljšo porabo goriva.
Povsem novi elementi aktivne varnosti zagotavljajo več zmogljivosti v celotnem razponu, vključno z izboljšanim zaviranjem za boljši nadzor in krajšo zavorno potjo ter novim opozorilnim sistemom za zaviranje v sili, ki ob hitrem zaviranju aktivira hitro utripanje zadnje luči in se samodejno izklopi, ko se umaknete.
Nove luči zagotavljajo izrazito silhueto, zlasti ponoči in ob slabši vidljivosti. V novi seriji so tudi novi 7-palčni instrumenti TFT z novo grafiko in menijskim sistemom ter nov polnilnik USB-C v kokpitu, prav tako pa je pri vseh modelih serijsko na voljo povezava My Triumph Bluetooth.
Več udobja
Novi sedež za voznika je bolj raven in prostoren, z ogrevanimi sedeži pri obeh modelih Pro, zasnovanimi posebej za zagotavljanje večjega udobja na dolgih razdaljah. Pri vseh modelih je višina sedeža nastavljiva za 20 mm, na voljo pa je tudi dodatni ogrevani sedež za nizke voznike, ki višino sedeža zmanjša za dodatnih 20 mm. Tako je pri modelih GT možna višina sedeža kar 800 mm, kar v kombinaciji z majhno širino stojala izboljša dostopnost.
Nov blažilni sistem pritrditve krmila omogoča udobnejšo vožnjo, poleg tega izboljšan položaj krmila pri modelu Rally Pro, kjer so krmila 15 mm bližje, omogoča agilnejšo vožnjo med sedenjem ali stojo.
Dodatna oprema
Nov Akrapovičev dušilec zvoka je na čelu obsežnega seznama več kot 50 dodatkov, poleg tega lahko kupci izbirajo med štirimi prilagojenimi paketi dodatkov, in sicer kompleti Performance, Protection, Trekker in Expedition.
Na kratko specifikacije modela Tiger 900 Rally PRO:
Optimiziran sistem ABS za vožnjo v ovinkih in nadzor proti zdrsu zadnjega kolesa z IMU enoto
Do šest načinov vožnje, vključno z Road, Rain, Sport in Off-Road, ter možnostjo nastavitve voznika za modela GT Pro in Rally Pro ter Off-Road Pro samo za model Rally Pro
Razsvetljava v celoti s svetlečimi diodami LED, vključno z značilnimi žarometi DRL in kompaktnimi zadnjimi lučmi (v ZDA, CN in JP namesto DRL deluje pozicijska luč)
Triumph Shift Assist (GT Pro in Rally Pro)
Ogrevani ročaji in sedeži (GT Pro in Rally Pro)
Osvetljena stikala
Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah (GT Pro in Rally Pro)
Zavore Brembo Stylema® Monobloc
Vzmetenje Premium Specification, prilagojeno posameznim modelom, uglašeno za največje cestne in terenske zmogljivosti:
Model Rally Pro ima nastavljive kartušne vilice Showa 45 mm USD z blaženjem prednapetosti, odboja in kompresije ter enota zadnjega vzmetenja s popolnoma nastavljivim blaženjem prednapetosti in odboja, 240 mm hoda vilic in 230 mm hoda zadnjega kolesa
Lahek modularni okvir
Nastavljiv vetrobran in 20 mm nastavljiva višina sedeža
20-litrski rezervoar za gorivo
Osnovni tehnični podatki Triumph Tiger 900 Rally PRO
Motor: 888 ccm trivaljni vrstni, tekočinsko hlajen, 4 ventili na valj Moč in navor: 79,5 kW (108 KM) pri 9.500 vrt./min in 90 Nm pri 6.850 vrt/min
Menjalnik in prenos moči: Šeststopenjski menjalnik, veriga, quickshifter
Vzmetenje spredaj/zadaj: nastavljivo Showa, USD vilice premer 45 mm 240mm / 230 mm
Pnevmatika spredaj in zadaj: 90/90-21 in 150/70-R17
Zavora spredaj: zavorni koluti, premer 320 mm, 4-batne zavorne čeljusti Brembo, cornering ABS
Zavora zadaj: kolutna zavora, premer 255 mm, eno-batna plavajoča čeljust
Višina sedeža: 860-880 mm
Uporabna prostornina posode za gorivo: 20 l Poraba po tovarniški specifikaciji: 4,7 l / 100 km, na testu 5,5 l/100 km
Teža motocikla pripravljenega za vožnjo, z vsemi tekočinami: 228 kg
Več o motorju in vtisih pa v videu in na www.motoavantura.si
Foto: Janez Mandeljc