Več udobja, nižji sedež in adrenalin: Test – Ducati Multistrada V4S!

V Umbriji sem na zavitih asfaltnih cestah in makadamskih poteh vozil stroj, ki te ne pusti mlačnega. Ducati Multistrada V4S je športni potovalni enduro motocikel, ki vse skupaj dviga na naslednjo stopnjo.

Ne več moči, ampak udobje in uporabniška izkušnja, so tisto kar prinaša Multistrada V4S za 2025.

Nova Multistrada V4 je Ducati, namenjen tistim, ki radi potujejo z največjim udobjem tudi po najbolj zahtevnih cestah, hkrati pa uživajo v športnosti, ki je bila vedno značilna za motocikle, ki nastajajo v tovarni v Borgo Panigale.

Nova, izboljšana Multistrada V4, ki jo je mogoče prilagoditi na način, da ponudi še več udobja, varnosti in dinamike, pomika meje v segmentu velikih potovalnih enduro motorjev. Morda lahko celo bolj natančno opredelim ta stroj in mu rečem kar športni potovalni motocikel. Res je kot superbike v preobleki za potovanja po asfaltnih in makdamskih cestah.  

Področja, kjer nova Multistrada V4 izstopa in vse skupaj dviguje na še višjo raven so očitna. Zahvaljujoč izboljšanemu udobju za voznika in potnika, večji učinkovitosti vožnje, tudi ko je polno naložena, ter novim elektronskim sistemom, ki zagotavljajo večjo varnost in zmogljivost v vseh razmerah na cesti je sprememba očitna, pa čeprav motocikel ne izgleda bistveno drugače (navzven) kot predhodni model.

Pri športni vožnji je Multistrada V4 natančnejša in bolj vznemirljiva zaradi optimiziranega aktivnega vzmetenja, višje vpete nihajne roke in elektronskega upravljanja, ki izboljša sposobnosti vsakega motorista. Tudi zato ker se sedaj sedež, oziroma celotni zadnji del motocikla zniža vsakokrat, ko hitrost pade pod 10 km/h in ob ustavljanju pred semaforjem, križiščem ali ko parkiramo vsakdo, tudi tisti, ki so nižje rasti lahko zanesljivo stopijo z obema nogama na tla. Ko speljemo pa se motocikel avtomatsko dvigne nad 40 km/h. Prilagodljivosti vsakemu posamezniku so res izjemne. Bravo!

Z motorjem V4 Granturismo v različici Euro 5+, opremljenim z razširjeno deaktivacijo zadnjih dveh valjev v mestni vožnji niso okrnili zmogljivost (170 KM) ampak so povečalu udobje med vožnjo zaradi lepše krivulje moči in manj segrevanja med nogami. Zanesljivost in obratovalni stroški, kot so na primer intervali kontrole ventilov vsakih 60.000 km, servis olja vsakih 15.000 km ali 24 mesecev in poraba, ki je zmanjšana za 6 %, so pozitivne spremembe.

Nova Multistrada V4 je je preoblikovana na sprednjem delu, z agresivnejšimi proporci sprednjega dela, njena linija jasno izraža dinamičnost in športnost, hkrati pa ohranja nespremenjeno zaščito voznika in potnika. Motocikel je kot celota izdelan vrhunsko! Kako se pelje Multistrada V2 – torej z dvovaljnim motorjem si oglejte na tej povezavi – Ducati Multistrada V2S Test 

Zlasti sprednji pogled ga približuje slogu novega modela Panigale V4. Dvojni žaromet je poudarjen z novimi lakiranimi deli in tako ponovno zavzema pomembno slogovno prisotnost kot pri modelih 916 in 1098.

Cena za model Ducati Multistrada V4S znaša 24.990 evrov, ob dodelavi in dodatni opremi pa seveda lahko ta znesek še naraste

Kako se je Multistrada znašla na zavitih gorskih cestah v Umbriji na svetovni novinarski predstavitvi, in  kako dobro drži smer na makadamu pa si oglejte v videu. Sicer dvomim, da bodo lastniki takšnega motocikla dejansko vozili po terenu, ampak vseeno pa lahko rečem, da kljub masi 232 kg presenetljivo dobro opravi s podlago kjer ni dobrega oprijema. To je seveda tudi znak, kako dobro je zasnovan celoten motocikel. 

Osnovni tehnični podatki Ducati Multistrada V4S – cena od: 24.990 eur

Motor: 1.158 ccm V4, tekočinsko hlajen, 4 ventili na valj Moč in navor: 125 kW (170 KM) pri 10.750 vrt./min in 124 Nm pri 9.000 vrt/min 

Menjalnik in prenos moči: Šeststopenjski menjalnik, veriga, quickshifter 

Vzmetenje spredaj/zadaj: aktivno avtomatsko nastavljivo, USD vilice premer 50 mm 170 mm / 180 mm – s sistemom zadnjega blažilnika za samodejno znižanje pri hitrosti ob ustavljanju in speljevanju

Pnevmatika spredaj in zadaj: 120/70 R19 in 160/70 R17 

Zavora spredaj: zavorni koluti, premer 320 mm, 4-batne zavorne čeljusti Brembo, cornering ABS

Zavora zadaj: kolutna zavora, premer 280 mm, dvo-batna plavajoča čeljust Brembo

Višina sedeža: 840-860 mm (z opcijami nižjega ali višjega sedeža od 810 mm do 890 mm)

Uporabna prostornina posode za gorivo: 22 l Poraba po tovarniški specifikaciji: 6,6l / 100 km 

Teža motocikla pripravljenega za vožnjo, z vsemi tekočinami: 232 kg