BMW neguje poseben odnos do svojih kupcev, ki veljajo za ene najbolj lojalnih v motoristični branži. V sklop aktivnosti, s katerimi pri BMW-ju utrjujejo vezi z njimi, sodi tudi dogodek »BMW Motorrad Days«, ki se odvrti prvi vikend v juliju. Po dveletnem premoru zaradi kovidne krize so lastniki in ljubitelji te nemške znamke letos zopet prišli na svoj račun. Tokrat prvič v Berlinu in z močnim slovenskim pečatom.
Da letos dogodek bo, je bilo znano že kar nekaj časa, saj so ga pri BMW-ju napovedovali že od takrat, ko je bilo jasno, da letošnje poletje virus ne bo (pretirano) opletal s svojim repom. A s pomembno spremembo – po osemnajstih letih so Nemci srečanje iz Garmisch-Partenkirchna premaknili v Berlin. Sam sem izkusil obe prizorišči, tako zadnjega na Bavarskem kot letošnjega v glavnem nemškem mestu.
Dovolim si pripomniti, da mi je (morda zaradi bližine Sloveniji in idilične alpske pokrajine) Garmisch bolj všečen.
Tudi pot tja. Alpska pokrajina je kar nekako v sozvočju z BMW-ju, bavarsko »pleh« glasbo in tradicionalnimi nošami na balkonih polnih rož. Zdelo se je, da je imel dogodek v Garmischu dušo, sem so radi prihajali tako Tajci kot Južnoameričani, skratka ljubitelji s celega sveta. Organiziranost je bila na Bavarskem na najvišjem nivoju, česar za letošnje srečanje, ki je potekalo na berlinskem sejmišču, ne morem trditi. Letos je bilo srečanje združeno s prireditvijo »Pure&Crafted«, nekakšnim rockerskim festivalom glasbenih skupin, tako da v petek, na dan začetka prireditve, motocikli niso bili v prvem planu. Motoristi in ostali ljubitelji znamke – po uradnih podatkih jih je srečanje obiskalo 17 000 (za primerjavo, v Garmischu jih je bilo 30 000) – so se množičneje zgrnili na sejmišče v soboto, ko so se tudi uradno začeli BMW-jevi dnevi.
Po dveletni suši je bilo zanimivo opazovati obiskovalce s celotnega sveta kako pomembno je za ljudi medsebojno druženje. Še posebno če imajo podoben interes. Organizator se je potrudil in obiskovalcem na ogled ponudil celotno paleto BMW-jevih dvokolesnikov in opreme, priložnost prikazati svoje produkte so dobili BMW-jevi partnerji, predstavile so se BMW-jevi uvozniki, organizirane so bile vodene motoristične vožnje, z otroškim kotičkom je bilo poskrbljen tudi za otroke, itd.
Slovenci pustili pečat
Celoten vikend je v Berlinu minil tudi v znamenju močnega slovenskega pečata, čeprav samih obiskovalcev z dežele pod Alpami, v nasprotju z Garmischem, ni bilo veliko. V skladu s pričakovanji in na najvišjem nivoju, se je z produkti za BMW-je, predstavilo podjetje Akrapovič, ki je partner te nemške znamke. Obenem smo na posebnem razstavnem prostoru predelav modela R18 videli razstavljen motocikel Empathy, ki ga je BMW Motorrad Slovenije zagnal kot dobrodelni projekt, »zgradil« pa ga je Tomaž Capuder z ekipo Dreamachine. Tomaž je bil tudi prisoten na dogodku, projektu Emapthy pa je dal posebno težo tudi obisk na njegovem razstavnem prostoru zvezde Svetovnega prvenstva razreda Superbike, Michael van der Marka.
Kljub spremenjeni lokaciji in privajanju na nova dejstva lahko rečemo, da je vsemu – ob nekaterih organizacijskih zdrsih – dogodek minil v splošno zadovoljstvo vseh obiskovalcev ob zavezi odgovornih, da se naslednje leto zopet srečajo v Berlinu. Tam ima BMW navsezadnjo tudi svojo tovarno za izdelavo motociklov.
Primož Jurman
Foto: BMW, Akrapovič, Primož Jurman,