Klasični saloni jim ne ustrezajo več in ta odločitev je že stopila v veljavo. Novi dogodki in digitalni formati bodo v prihodnosti vedno pogosteje zamenjevali tradicionalne sejemske nastope za BMW Motorrad. To pomeni, da motociklov znamke BMW ne bomo več srečevali na tradicionalnih vodilnih moto salonih EICMA v Milanu in Intermot v Kölnu kot smo bili vajeni v zadnjih desetletjih.
Ali se nam obeta drugačno časovno razkritje novih modelov?
BMW Motorrad bo v prihodnje stavil na vključujevanje lastnih in zunanjih formatov predstavitev novih motociklov in sicer tako v živo kot v digitalni obliki, seveda ob upoštevanju ustreznih zahtev različnih ciljnih skupin in zvrsti medijev.
“Naše strateško preoblikovanje komunikacij, nam bo omogočilo, da bomo v prihodnosti navdušili še več ljudi po vsem svetu za izdelke in ponudbe BMW Motorrad in se jim približali na optimalno usmerjen način,” pravi dr. Markus Schramm, Vodja BMW Motorrad.
Z uporabo lastnih neodvisnih sejmov v živo in digitalnih formatov ne bodo zgolj prilagodili termine svetovnim premieram in predstavitvam motociklov, temveč jim bo to omogočalo tudi intenzivnejšo interakcijo z vsemi ciljnimi skupinami in večji doseg posredovanih informacij.
Regionalni sejmi imajo še prihodnost
BMW Motorrad bo tudi še naprej predstavljal svojo paleto izdelkov obiskovalcem na izbranih regionalnih sejmih motociklov in bo odprt za nove formate.