Delo in zabava ali obratno,… saj je vseeno. V obeh primerih se ta SSV odlično znajde pa čeprav gre za najcenejšo – vstopno različico v družini Can-Am Maverick.
V njem se lahko peljeta dva plus prtljaga, ki se lahko naloži na odprt prtljažnik za sedežema. Poleg okretnosti, dobrih voznih lastnosti na terenu in kakovostnih komponent pa je njegova velika prednost širina. Ta meri le 127 cm kar pomeni, da ga lahko spravimo tja kamor širši terenski avtomobili ne morejo.

Can-Am Maverick Trail 700 poganja tekočinsko hlajeni enovaljni motor Rotax ACE, ki ponuja 52 KM, 55,5 Nm navora in 700 cm3 prostornine motorja in predstavlja vstopni model v družini SSV buggijev.
Čeprav se morda zdi, da motorju modela Can-Am Maverick Trail 2022 primanjkuje moči, le ta nima težav na strmih poteh. Vbrizg goriva deluje dobro v vseh pogojih in zagotavlja zanesljiv zagon motorja v prvo tako pri hladnem kot vročem motorju.
Moč motorja se preko CVT menjalnika prenaša na zadnji par koles. S pritiskom na gumb pa preklopimo na štirikolesni pogon. Za zares stme klance pa za premagovanje terena pomaga tudi zapora sprednjega diferenciala.
Osnovni model Can-Am Maverick Trail 2022 lahko v svojem tovornem prostoru prevaža do 300 kg teže, medtem ko njegov predal za rokavice, voznikov predal in držalo za skodelice ponujajo dodatnih 5,3 litra prostora za shranjevanje.
Odlična vlečna zmogljivost (do 680 kg) omogoča, da ta side-by-side uporabljate za pluženje snega, lov ali opravljanje različnih drugih dejavnosti, ki vključujejo premikanje težkih tovorov.
Najnovejša različica modela Maverick Trail ima sprednje vzmetenje z dvojno A-roko in nihajno palico ter zadnje vzmetenje TTA (Torsional Trailing A-arm), ki zagotavlja odličen stik tal s kolesi in omogoča lažjo vodljivost.
Sprednji in zadnji blažilniki s plinskim polnjenjem in hodom nekaj več kot 26 cm učinkovito blažijo neravnine in omogočajo lahkotno vožnjo po razgibanih terenih.
Cena: DPS 700 – 14.098 EUR + DDV @Skisea



Peter Kavčič