»V cilj sem prišel vesel, krvav in brez vizirja. A če bi bilo po moje, ne bi imeli dneva počitka, bi jutri najraje kar nadaljeval.« – Toni Mulec #53
Današnji dan je Toniju prinesel več dobrega, kot slabega. Na primer prve stopničke v kategori Rally 2. Pa prve zares dobre občutke na motorju – nastavitve gredo končno v pravo smer! Pa divje dirkanje z Mikeom Dochertyjem. In kar dobro hitrost! Ja, etapa je bila zelo hitra, tiščalo se je na polno. Po drugi strani pa je osma etapa prinesla nekaj novih bojnih ran: poškodovan nos, bolečine v prsih zaradi aktivirane zračne blazine in eno pravo salto naprej čez krmilo motorja. Toda občutek dneva je tako dober, da je zdaj dan počitka dni čisto odveč.
Pa začnimo na začetku, včeraj zvečer, v maratonskem šotoru …
»To je bila milo rečeno posebna izkušnja. Če bom to doživel enkrat, dvakrat v letu, bo povsem dovolj. Ko sem se vrnil z večerje in stopil v spalni šotor, so bile v njem takšne vonjave, da jih je nemogoče opisati z besedami. In smrčanje! Toliko različnih slogov smrčanja na istem mestu! Moj neposredni sosed Pedro je celo noč tako smrčal, da sem ga slišal še čez čepe.«
»Zjutraj na etapi nisem pričakoval, da bo toliko kamenja. Spet sem se poskušal malo igrati z navigacijo, pa spet ugotovil, da je bolj pametno potegniti po špurah. Ko me je ujel Mike, sem se ga prijel in sva šla skupaj naprej. Mike ima super stil in odlično bere sipine, saj živi v Dubaju. Poučno zame. Tišala sva, kolikor se je dalo, imela borbe in se eden drugemu smejala za napake.«
»Že na 20. km me je prijelo na WC in tako sem se danes odločil, da bom manj pil in s tem prihranil nekaj časa. Hotel sem zdržati vse do tank cone na km 200. Vse lepo in prav, super plan, a ko sem na km 170 z visoko hitrostjo priletel v sipino, je bil udarec tako močan, da se je sprožil air bag. V istem trenutku je vrglo ven cevko za camel bag in vsa voda, ki sem jo hranil za pavzo, je stekla po meni in po motorju. Če bi bila samo voda, bi bilo še OK, a zaradi praškov v njej sva bila lepljiva jaz in motor.«
»V tank coni sem v camel bag hitro nalil nekaj vode, zamenjal šipce na očalih – cel dan je namreč pršelo in bilo precej temno, nekaj sem na hitro vrgel vase, zamenjal potno knjigo in bil spet na poti. Z Mikeom sva skupaj nadaljevala etapo in če sem čisto iskren, lahko povem, da sem danes prvič zares užival na motorju. Nastavitve, ki smo jih naredili, so se dobro obnesle, tako da smo očitno na pravi poti.«
»Že se je zdelo, da se bo dan zame sanjsko zaključil, ko me je v zadnjih 20 km pred ciljem presenetila dvojna sipina. Videl sem, da je mehka, a sem prepozno stopil po bremzi. Požrlo mi je sprednje kolo in me vrglo čez krmilo. Z glavo sem priletel naravnost v drugo sipino in z nosom udaril neznano kam. Kri se je ulila, zračna blazina pa se je tako napihnila, da me še zdaj boli v prsnem košu. Minuto ali dve sem porabil, da sem se sestavil, pobral po tleh dele in z nekaj sreče vžgal motor. Vesel, da mi nič ni, mi je pa žal te minute ali dveh, ki sem jih pustil na sipinah. V cilj sem prišel vesel, krvav in brez vizirja.«
»Ta hip bi se najraje vrgel v pralni stroj pa ven prišel svež in regeneriran. Če bi bilo po moje, ne bi bilo dneva počitka. Nisem tako utrujen, da jutri ne bi mogel na start. Za konec pa samo še to: naj spet povem, kako hvaležen sem za vašo podporo, pa lep pozdrav v Slovenijo!«
Tina Torelli, foto: RallyZone
Simon Marčič je dirkal najbolje doslej in dokazal, da je mojster sipin!
Takole je opisal svoj dan: ”Na današnji dirkaški dan smo se spopadali z dolgimi peščenimi in zemeljskimi ravnicami ter manjšimi sipinami. Hitrosti so bile visoke, navigacija zelo zahtevna. Prav tako pa je bilo veliko sekcij z omejitvami hitrosti, na katerih lahko prejmemo tekmovalci v primeru prehitre vožnje časovni pribitek. Žal sem spregledal eno od teh omejitev in pokasiral kazen.”
Po odlično odpeljani etapi, na kateri je Simon postavil 4. najhitrejši čas v razredu Original by Motul, tprej kjer vozijo motoristi brez pomoči ekipe in mehanikov ter prvič tudi dosegel čas znotraj 40 najboljših v absolutni konkurenci motoristov, je super razpoloženje in dnevno uvrstitev žal pokvaril ravno časovni pribitek zaradi prehitre vožnje, v območjih omejitve hitrosti. In to kar 15min.
S pribitkom je tako Simon dosegel 6. čas v svojem razredu, ter 48. čas v skupni konkurenci motoristov. Po zaključenem prvem dirkaškem tednu Simon zaseda 7. mesto v razredu Original by Motul ter 58. mesto v skupni konkurenci motoristov.
Jutri imajo vsi več kot potreben dan počitka, na katerem se bo Simon posvetil natančnemu pregledu in popravilu motorja, za še en, z več sreče obarvan dirkaški teden na Dakarju 2023. Simon se zahvaljuje za vsa sporočilo in podporo, ki jo prejema prek različnih kanalov družabnega omrežja. To mu vliva motivacijo in dodatnih moči za spopadanje s temi ekstremnimi razmerami.
Besedilo in foto Denis Janežič