Druga etapa do Al Duwadimija, ki je vsebovala prva prečkanja sipin, je motoriste in in posadke usmerila na pot v geografsko srce Savdske Arabije. Toni Mulec je z odlično dirkal in etapo končal na 20. mestu ter na tretjem v konkurenci Rally2. Sipine niso bile dovolj velike ali številne, da bi zamajale lestvico; namesto tega so morali udeleženci dobro izkoristiti svoj navigacijski talent, da so prišli iz enega labirinta v drugega, poleg tega pa so morali premagati tudi hitre odseke na tej 462 km dolgi hitri preizkušnji. Navigacija je močna stran Nacha Corneja (HRC Honda), ki je dosegel svojo sedmo etapno zmago v karieri, in Stéphana Peterhansla (Audi), ki mu je prinesla petdeseto etapno zmago med avtomobilisti in je izenačil rekord Arija Vatanena! Simon Marčič je uspešno popravil motocikel in skoraj brez spanca nadaljuje dirko izven konkurence.
Toni Mulec je današnji dan zaključil fenomenalno: na 3. mestu svojega razreda Rally 2 in na 20. skupnem mestu. Današnji rezultat mu je omogočil, da je tudi sicer močno popravil rezultat v skupnem seštevku (27. mesto/10. mesto Rally2), a kot vemo, se je reli Dakar praktično šele začel, zato bo treba ohranjati zbranost vse do 19. januarja.
Toni je takole opisal današnjo etapo: “Danes je bil že sam uvod v etapo zelo hiter, prvih 10 km smo celo ‘tiščali gas’ na polno, vse do sipin, ko se je ritem nekoliko umiril, a ne za dolgo. V pesku sem definitivno opravil bolje kot lani, izkušnje se le nabirajo, a kljub temu me je presenetila ena kompresija – po skoku se je sprožil airbag, pri tem pa mi je iz camel bag-a staknilo cevko in sem bil naslednjih 240 km primoran prevoziti brez vode.”
“Današnja navigacija je bila še težja od včerajšnje, tako da sem storil nekaj manjših napak, se parkrat izgubil, a se iz težav tudi hitro rešil. Pri tako visoki hitrosti to sploh ni tako čudno, a vseeno vem, da imam tu še vedno precej rezerve. Ko bo moje znanje navigacije bolj utrjeno, vem, da jo bom obladoval tudi pri visokih hitrostih. Tak pač sem; ko enkrat zapopadem sistem, stvari delam precej z levo roko, a do tja mi še manjka precej kilometrov v odprti puščavi. Kljub povedanemu sem danes z lahkoto pobral vse kontrolne točke in dosegel kar dober končni rezultat.”
“Ko pa sem že mislil, da obvladujem tudi svoje stanje duha – ves čas sem bil kljub napakam zelo miren – me je v hitrostni coni prehitel tekmovalec s tovarniškim motorjem, ki se je očitno hotel z mano malo poigrati. Ko je vozil pred mano, mi je delal prah, in ko se je postavljal za mano, mi je prepuščal navigacijo. A kot vedno pravim: kdo ve, mogoče pa tudi ne bi bilo v redu, da bi imel hitrejši motor, ker bi danes na trenutke zagotovo hotel pokazati, kaj zmorem.”
“A če že izgubim nekaj časa na ravninah, ker mojemu motorju manjka nekaj moči, da bi razvil tisto pravo hitrost, pa zagotovo znam pridobiti precej prednosti na kamnitih, tehničnih delih. Kljub temu, da me je tekmovalec, ki ga ne bom poimenoval, živciral do konca, sem z izkupičkom dneva zelo zadovoljen. Nešportno dirkanje sotekmovalca bom vzel kot šolo – če ne bi sam naredil nekaj mini napak, jih on tudi ne bi mogel izkoristiti. Moj cilj ostaja enak, kot vsak dan: da se nekaj naučim in to naslednji dan dam v prakso.”
Po nesrečni prvi etapi je Simon Marčič včerajšnji dan preživel bolj kot mehanik kot dirkač.
Po celodnevnem iskanju primernih delov za motor in popravljanju na prvi pogled nepopravljive škode, je Simon šele okoli polnoči odložil orodje in se ulegel v svoj šotor. Zadovoljen. Motor je usposobil. Določene težave se sicer še pojavljajo, kot recimo nedelujoča črpalka zadnjih rezervoarjev, katere bo moral med dirko prevezati. Ampak to ni nič takšnega, s čimer se Simon v preteklosti še ne bi soočal. Kar je glavno – danes se je karavani ponovni pridružil na štartu in kot zadnji nadaljeval z dirkanjem.
Jutri tekmovalce čaka še daljša etapa, za namenček maratonska: 438 km speciala in 295 km povezovalne etape.
Foto: Rally Zone