Ducati je predstavil novo izvedbo križanca z zmogljivostjo superšportnega motocikla Multistrada V4 RS. Torej še bolj športno različico, ki se odlikuje po povsem novi barvni kombinaciji.

Poleg sloga, vozni položaj zaznamujejo nižji krmilo in višji, bolj nazaj pomaknjeni stopalki. Srce motocikla je znani 90° V4 motor, ki v tej konfiguraciji razvije 180 KM in je opremljen s krajšim končnim prestavnim razmerjem za maksimalne užitke na ovinkastih cestah. Na voljo je 5 vožnjo načinov vožnje, vključno z novim načinom Race, poleg načinov Sport, Touring, Urban in Wet. Oprema vključuje 6,5-palčni TFT zaslon s posebno grafiko, Ducati Connect in navigacijo. Druga posebnost je sprednji in zadnji radarski sistem, ki podpira prilagodljivi tempomat in nadzor mrtvega kota.

Zmanjšanje teže je doseženo s polimernim zadnjim delom, komponentami iz ogljikovih vlaknen in kompaktnejšo baterijo, skupaj z ekskluzivnim titanovim pomožnim okvirjem, ki v primerjavi s standardno različico prihrani 2,5 kg. Aluminijast monokok okvir ima spremenjeno geometrijo in ostrejši krmilni kot. Poleg tega je opremljen z elektronskim vzmetenjem Öhlins Smart EC 2.0, 17-palčnimi kovanimi aluminijastimi kolesi Marchesini in zavorni sistem z 300-milimetrskimi koluti in zavorami Brembo Stylema.
Test motocikla s katerim si deli enako zasnovo: Ducati Multistrada V4S





