Vsestransko uporaben potovalni enduro srednjega razreda ima vse potrebno, da se z njim lahko zapeljemo tako po asfaltnih cestah kot tudi po makadamu ali celo po zahtevnejših brezpotjih. O tem kako se je Aprila Tuareg 660 spopadel z različnimi vrstami podlage si lahko ogledate v video testu. Kako dobro se pelje, ko se lastniki, torej tisti, ki ga uporabljajo praktično vsak dan v sezoni pa lahko pogledate v nadaljevanju.
Aprilia Tuareg 660 avanturistični dan z Miranom Stanovnikom je bila odlična priložnost, da lastniki tega vsestranskega motocikla pridobijo nekaj dragocenih izkušenj, preizkusijo motocikel tudi nekoliko izven svojih sposobnosti a pod budnim očesom Mirana Stanovnika, ki je svoje bogato znanje predajal postopoma.
Zbrali smo se na poligonu Rallyshow.si na Verdu pri Vrhniki, kjer sicer trenirajo in dirkajo z reli avtomobili. Po uvodnem pozdravu in sproščenem klepetu je Miran z nekaj besedami teorije, nato pa tudi s praktičnim prikazom osnovnih vaj poskrbel, da je uvodna trema udeležencev hitro popustila. Nato pa je z vedno bolj zahtevnimi vajami poskrbel, da so udeleženci postali bolj sproščeni in seveda tudi varnejši, ko je pod kolesu zmanjkalo asfalta.
Po uvodnem delu na utrjeni makadamski podlagi je sledil premik na naslednji poligon na motokros stezo Dirtpark Rakek, kjer smo trenirali vožnjo po terenu pri nekoliko višjih hitrostih in se preizkusili tudi na grbinah in skokih. Vse to je Aprilia Tuareg 660, ki ima sicer serijsko obute cestno terenske gume dobro prenesla. Užitek, ko takšnim motociklom odpreš plin in se za teboj močno zapraši je fenomenalen. Še bolj pa dejstvo, da v rokah izkušenega voznika zmore skoraj toliko kot športni enduro motocikli.
Z nami je bil tudi motokrosistični in enduro prvak Luka Kutnar, ki je pokazal kako se zadevi streže. Atraktivnih posnetkov res ni zmanjkalo, ko je Tuareg poletel daleč prek skakalnice ali atraktivno drsel skozi ovinke.
Za konec smo se zapeljali tudi po vijugasti asfaltni cesti kjer se je ponovno potrdilo kako vsestranski motocikel je Aprial Tuareg 660.
Osnova je lahek, kompakten in dovolj zmogljiv motor
Ko pol motorja od superbajka postane odličen tudi na terenu je to znak, da je nekdo dobro opravil s svojo nalogo! Odlična kombinacija voznih lastnosti po cesti in tudi na terenu dela ta motor zelo prepričljiv. Aprilia Tuareg 660 je motor, ki se ga izplača vzeti na testno vožnjo ker ti odpre novo poglavje o predstavi kaj naj bi pomenil danes potovalni enduro motor srednjega razreda.
Z vrstnim, dvovaljnim, 660 kubičnim motorjem, ki je v osnovi enak kot pri športnem modelu Aprilia RS 660 in naked modelu Aprilia Tuono 660, so naredili najbolj logično potezo. Gre za polovico motorja iz superšportnika Aprilia RSV 1000 V4 s katerim je Max Biaggi osvojil WorldSBK prvenstvo. A za potrebe terenske vožnje in vsakodnevne urbane podvige so ga vseeno prilagodili, da je bolj uporaben v spodnjem območju vrtljajev. Tako zmore 80 KM pri 9.250 vrtljajih in postreže z največjim navorom 70 Nm pri vsega 6500 vrtljajih. Če še malo bolj plastično ponazorim: kar 75% navora doseže pri vsega 3000 vrtljajih in 85% navora pri 4500 vrtljajih na minuto. To je točno tisto kar potrebujeta terenski motocikel in motocikel za vsak dan.
Cena: 12.890 pri Aprilia Slovenija (Zastopnik PVG d.o.o. Koper)