Električni supermoto z 80 KM! Stark Varg SM

Stark Varg SM

Električni startup Stark Future je predstavil najnovejši dodatek k svoji ponudbi motornih koles, kjer že imajo modela za motokros in enduro. Sedaj je tu še lahki, a z visokim navorom nabiti Varg SM.

Supermoto Varg

Po zgledu modelov Varg EX in MX 1.2 enduro in motocross je novi supermoto motocikel SM na voljo v dveh izvedbah, ki proizvajata različne ravni moči. Lahko ga imate tudi zaklenjenega na dovoljenih 11kW za vožnjo z izpitom Koda 125! Cena za osnovni model znaša od 12.990,00 € naprej.

Približno 2 uri polnjenja in do 180 kilometrov dosega
Kapaciteta 420-voltnega akumulatorskega paketa v magnezijevem ohišju pri novem Stark Varg SM prav tako znaša 7,2 kWh, polnilnik pa ima moč 3,3 kW. S tem naj bi bilo polnjenje na standardni vtičnici mogoče v približno 2 urah. Glede na način vožnje Stark obljublja doseg več kot 180 kilometrov, po standardu WMTC pa je to le 81 kilometrov.

To je nduro izvedba EX


Na voljo je standardna različica, ki ima moč 59,2 KM, medtem ko različica Alpha, zagotavlja največjo moč 80 KM.
Novi Varg SM je zanimiv predvsem zaradi razmerja med močjo in težo, saj supermoto na tem področju nima konkurence med drugimi serijskimi motornimi kolesi. Motocikel tehta le 124,5 kg, hkrati pa naj bi proizvajal 914 NM navora.

Varg SM je homologiran za vožnjo po cestah v Evropi, Avstraliji, Novi Zelandiji in nekaterih delih Združenih držav Amerike. Zgrajen je na jeklenem okvirju s pomožnim okvirjem iz kovanega aluminija. Moč se prenaša prek 7,2 kWh baterije iz magnezija v obliki satja, ki deluje kot obremenjena komponenta v okvirju.
Dobite ga s 3,3 kW prenosnim polnilnikom, ki je dovolj majhen, da se prilega v nahrbtnik, samo polnjenje pa traja manj kot dve uri. Baterija naj bi omogočala vožnjo približno 118 km v mestnem načinu.

Več kot 150 km/h zakonito kot „125-ka“
Največja hitrost motocikla Stark Varg SM je 154 km/h, pospešuje brez prestavljanja z enim samim prestavo. Poleg tega je na voljo (počasna) vzvratna prestava, motorno zaviranje pa je nastavljivo.

Vzmetenje zagotavlja KYB s 48-milimetrskimi obrnjenimi vilicami z zaprto kartušo spredaj, ki omogočajo 290 mm hod, in trojnim nastavljivim zadnjim amortizerjem s 303 mm hodom.

Zavorni sistem je izdelal Brembo s štiribatnim radialnim monoblok zavorni čeljustjo in 320-milimetrskim plavajočim diskom spredaj, medtem ko je zadaj 220-milimetrski disk. Ker je Varg SM supermoto motorno kolo, je njegova višina sedeža 935 mm še posebej prijazna višjim voznikom.
Motor je zasnovan za vožnjo na kratkih progah, opremljen je z 17-palčnimi kolesi s špicami in štirimi možnostmi pnevmatik brez zračnic, in sicer Pirelli Diablo Rosso IV (standardna opcija), Dunlop SportSmart TT, Michelin Road 6 ali Anlas Winter Grip Plus.