Temperatura pred salonom EICMA 2022 v Milanu, ki bo letos v začetku novembra nenehno narašča. Govoric, špekulacij in lažnih novic je ogromno. Med te sodi tudi zelo prepričljiva napoved, da bomo za sezono 2023 dobili lažjo, 750 kubično verzijo priljubljenega modela Africa Twin, ki bo konkurenca motociklom kot sta Aprilia Tuareg 660 in Yamaha Tenere 700.
Žal so to vseeno še vedno samo lažne novice in uradno s strani največjega proizvajalca motociklov ni bilo ničesar potrjenega razen povsem prenovljenega modela Hornet, ki naj bi jo poganjal prav vrstni dvovaljnik s 750 kubičnimi centimetri in močjo okrog 90 KM. O tem sem sicer že pisal v začetku julija, ko so zaokrožile prve skice (uradne). Sam celo menim, da je celo nekaj na tem, da Ducati res razvija 450 kubični motor za motokros in enduro in da se v podobno zgodbo podaja angleški Triumph, ki naj bi na osnovi platforme, ki so jo vzeli pri KTM-u prav tako v kratkem pokazal linijo tekmovalnih offroad motociklov.
Toda po mojem mnenju bo Honda prej predstavila Transalp 750 kot pa pomanjšano verzijo CRF 1100 L Africa Twin. Test zadnje verzije lahko ogledate na tej povezavi. Pa čeprav bi si sam še tako močno želel tega ker bi tak motocikel zagotovo pomenil zanimivo popestritev v tem srednjem razredu, ki je cenovno dostopnejši širšemu krogu kupcev. Morda pa se motim in bo Honda presenetila. Ampak, saj veste kako je, ko je nekaj prelepo, da bi bilo res…običajno ni res. Za konec pa še video, ki je prepričljiv ampak podroben ogled razkriva, d a gre za montažo kombinacijo s posnetki Africe Twin, ki jo že poznamo.
Peter Kavčič
Foto: Honda (skice), youtube