Evropski politiki, FIM in predstavniki moto industrije o prihodnosti motociklizma in športa

You are currently viewing Evropski politiki, FIM in predstavniki moto industrije o prihodnosti motociklizma in športa

Mednarodna motociklistična zveza (FIM) in Evropsko združenje proizvajalcev motornih koles sta se sestala z voditelji EU, da bi razpravljali o motociklizmu in vseh aktualnih problematikah.

Ni skrivnost, da se tudi evropska moto industrija sooča z izzivi, ki jih nalaga politika. Predvsem pa, če smo čisto iskreni, z okoljskimi zahtevami, ki jih nalagajo ne delajo usluge ne industriji in niti nam, ki se z motorji radi vozimo. In tu je ključni del! Motocikli so danes ptredvsem sredstvo za prosti čas, za zabavo, za turizem, kot hobi in nenazadnje motošport. To nima prav veliko veze z emisijami, ki jih v zrak spušča ostali promet, če se omejimo samo na cesto.

Skratka, to, da so se usedli za isto mizo predstavniki vladajoče politike, motoristične zveze in proizvajalci, je končno nekaj pozitivnega in samo upamo lahko, da so se dobro predstavili. Tu je kratek povzetek o čem so se pogovarjali:

Pred novim političnim mandatom v Evropi sta se dve vodilni evropski motociklistični organizaciji, Mednarodna motociklistična zveza (FIM), ki zastopa voznike in šport, ter Evropsko združenje proizvajalcev motornih koles, ki zastopa industrijo, v Bruslju sestali z voditelji institucij Evropske unije.

Michele Colaninno, predsednik ACEM in generalni direktor Piaggia, ter Jorge Viegas, predsednik FIM, Stefan Pierer, generalni direktor KTM, Eric de Seynes, predsednik Yamaha Motor Europe, Michele Colaninno, generalni direktor Piaggia in predsednik ACEM, so se srečali skupaj s predstavnikoma Evropske komisije in parlamenta, Magdo Kopczyńsko oziroma Berndom Langejem.

Motorizem je kulturna in gospodarska dejavnost, ki podpira gostinstvo, turizem in podeželsko gospodarstvo

Najprej poglejmo kaj je povedal predstavnik FIM: Širše posledice ohranjanja vladnega nadzora na naši strani so izredno pomembne in, kot poudarja predsednik FIM Jorge Viegas, imajo motociklistični športi širok kulturni in družbeni vpliv, ki presega hrup izpuhov kar je prepogosto klišejski očitek napspotnikov: ”FIM je že 120 let v ospredju razvoja in izboljševanja motociklizma in dobro je bilo, da smo lahko to pokazali članom Evropskega parlamenta in Evropske komisije. Pomembno je bilo tudi poudariti, da motociklistični šport ni le marketinško ali raziskovalno orodje, temveč tudi pomembna kulturna in gospodarska dejavnost, ki podpira gostinstvo, turizem in podeželsko gospodarstvo. To sporočilo je bilo jasno in upamo, da bodo politiki razumeli potrebo po zaščiti in negovanju te dejavnosti v prihodnosti.”

Pred prihajajočimi političnimi in zakonodajnimi razpravami sta ACEM in FIM predstavila svojo vizijo v dobro uporabnikov, industrije in predvsem družbe. Konkretno, načrt za motociklistični sektor temelji na petih stebrih, ki zajemajo varnost v cestnem prometu, trajnost, industrijsko konkurenčnost, raziskave in inovacije ter turizem in motošport.

Na družabnem delu sprejema, ki ga je vodila dopisnica agencije Reuters Julia Payne, je bil posebni gost dvakratni svetovni prvak v supermotu James Toseland. Kot profesionalni dirkač je opisal vrednote motošporta in prostega časa, ki so edinstvena priložnost za javne ustanove in proizvajalce, da dosežejo evropske državljane. V tem smislu bo le kombinacija zakonodajalcev, politikov in podjetij, ki si prizadevajo za skupni cilj, trdno pripomogla k uresničitvi pobude „Skupna vožnja za Evropo“.