Čisto nov Ducati Scrambler je lažji, bolj moderen in varen

Čisto nov Ducati Scrambler je lažji, bolj moderen in varen

Ducati Scrambler je sodobnejši, lažji in še bolj živahen ob tem da je tudi varnejši! Z novo generacijo modela so možnosti prilagajanja še večje. V različici Icon je zaradi zamenljivih pokrovov na voljo devet barv, nov je elektronski plin, novi so različni programi delovanja motorja in quickshifter.

Nova generacija modela Ducati Scrambler je bila popolnoma prenovljena, pri čemer je ohranila svoje bistvo, zaradi katerega je ta družina dosegla svetovni uspeh, saj je osvojila več kot 100.000 motoristk in motoristov. Zakaj? Preprosto zato, ker gre za vsestransko, zabavno in za vožnjo preprosto motorno kolo s karakterjem, katerega edinstvenost se še močneje pokaže s celotno zgodbo – veseljem do življenja in vožnje ter modernim slogom.

Druga generacija potrjuje preprostost in pristnost, ki sta vedno predstavljali bistvene vrednote za vse navdušence nad modelom Ducati Scrambler. Zračno hlajeni dvovaljni motor Desmodue, cevni okvir, široko krmilo, nizko težišče in zabavna vožnja so nadgrajeni z napredno elektroniko ter sodobnejšim slogom linij in konceptov.

Motor V2 še vedno zračno hlajen

Motor V-twin ohranja svoje posebnosti, to je zračno hlajenje, ki je danes redkost, in desmodromično krmiljenje ventilov, ki postaja redkost tudi pri Ducatiju. Moč ostaja pri 73 KM, največji navor pa nekoliko padel in je zdaj le še pri 7000 vrtljajih (prej 5750 vrtljajih), kar naj bi ga stalo nekaj temperamenta v vožnji. Novost je sklopka z osmimi diski, ki naj bi delovala mehkeje in natančneje ter omogočala vgradnjo quickshifterja – seveda za doplačilo. Vizualno je motocikel videti dodelan in razkriva več motorja, kar kažejo privlačni pokrovi. Okvir je povsem nov kakor tudi zadnja nihajka in pomožni okvir za sedež. Na splošno je 800 scrambler prihranil štiri kilograme pri teži, tako da bo v primerjavi s predhodnikom tehtal 185 kilogramov, kar bi moralo dodatno prispevati k njegovemu že tako igrivemu upravljanju.

2 načina vožnje in nadzor zdrsa zadnjega kolesa

Z veliko novostjo, torej uvedbo elektronskega nadzora plina Ride-by-Wire omogoča nadzor oprijema in dva načina vožnje, imenovana “Road” in “Wet”. Za varnost je poskrbljeno tudi z Cornering ABS sistemom. Prenovo dopolnjuje še 4,3-palčni zaslon TFT.

Scrambler 800 tehnični podatki:

Motor: Zračno hlajen 90 stopinj V2, 803 cc, 2 ventila na valj, desmodromično krmiljenje ventilov

Moč motorja: 54 kW (73 KM) pri 8.250 vrt/min,

Navor: 65 Nm pri 7.000 vrt/min

Okvir: jeklen cevni okvir, USD obrnjene vilice, dvostranska nihajna roka, zadaj enojni, neposredno vpet blažilnik,

Zavore: sprednja kolutna zavora, 330 mm, zadnja kolutna zavora, 245 mm,

Prostornina rezervoarja: 13,5 l

Višina sedeža: 798 mm

Teža s polnim rezervoarjem: 185 kg

Hod vzmetenja: 150/150 mm

Gume: 110/80R18,180/55R17

Rezultat tega recepta so trije modeli Ducati Scrambler: Icon, Full Throttle in Nightshift. Tri različno oblikovana motorna kolesa, ki jih združujeta sproščen položaj za vožnjo in nizka teža, da bi navdušencem vseh izkušenj in sposobnosti ponudili velik užitek v vožnji tako na mestnih poteh kot na izletih izven mesta.

Peter Kavčič

Foto: Ducati