Honda ima dolgo tradicijo izdelovanja motociklov z majhno prostornino. Med te sodi tudi prenovljeni model CL500.
Ta predstavlja dobro kombinacijo vodljivosti, odličnega motorja, ki je vgrajen tudi v modele NX500 in CB500, CBR500 in CMX500. CL, ki je nekakšen scrambler v tej modelni paleti je modna, cenovno dostopna izbira. Cena znaša 7290 evrov, zares pa navduši poraba goriva. Ta je po tovarniški specifikaciji zelo majhna in znaša 3,6 l na 100 km.
CL iz šestdesetih in sedemdesetih let prejšnjega stoletja so bili tovrstni motocikli, prvi pravi ulični scramblerji, CL500 iz leta 2022 pa ima videz, motor in vzdržljivost, s katerimi se spopada z današnjimi mestnimi – in drugimi – izzivi. Novi model je nespremenjen v smislu podvozja motorja, če izvzamemo homologacijo Euro 5+, CL500 za leto 2025 kljub temu prinaša posodobitve, ki obravnavajo ergonomijo in stilske podrobnosti. Spremenjen položaj stopalk skupaj z novim oblazinjenjem sedeža izboljša udobje med vožnjo, ne da bi pri tem izkrivljal njegove značilnosti. Poleg tega profilirani stranski deli omogočajo, da je pri stoječi vožnji, značilni za terensko vožnjo, lažje oprijeti z nogami. Spremenjen je bil tudi LCD zaslon z negativno osvetlitvijo, ki je zdaj bolje berljiv tudi na neposredni sončni svetlobi.
Test Honde CL500 letnik 2022 si lahko ogledate na tej povezavi oziroma spodaj v videu:
Ozek in nizek sedež (790mm) daje varen občutek pri manevriranju in obenem ponuja veliko prostora za noge. Žaromet klasične okrogle oblike s štirimi LED žarnicami je moderen a hkrati ohranja klasični videz. Tudi vsa ostala svetila so izvedena v LED tehnologiji. Na voljo sta tudi dve novi barvi, rumena in rjava, s čimer se je izbira barv povečala na štiri.
Honda CL500 ima tudi izreden potencial za custom predelave. Nekaj primerkov iz dogodka Wheels and Waves 2024 si lahko ogledate na spletni strani www.hondacustoms.com


Iz nabora originalne dodatne opreme si bo možno izbrati različno dodatno opremo in pakete – Adventure, Style in Travel.