Da bi proslavili izvirni superbike, ki je na novo redefiniral ta razred, bo Honda svoje slavno ime Fireblade in 30 let neprestanih izzivov ter napredka, obeležila z omejeno serijo.
Tribarvna grafika je zvesta kopija originala, z modernim pridihom, združenim z elementi v slogu barvne sheme ‘brushstroke’ iz leta 1992.
Honda CBR 1000 RR Fireblade SP bo na voljo tudi v dveh standardnih barvah, Grand Prix Red in Matte Pearl Morion Black, obe zdaj z zlatimi platišči. V sezono 20222 bo tudi osnovna Fireblade zapeljala s posodobljeno barvno shemo Grand Prix Red z vidnimi belimi prostori za štartno številko na sprednjem delu oklepa.

Spremembe pa niso le kozmetične narave. Inženirji so se poigrali tudi s tehničnimi spremembami na 160 kilovatnem vrstnem štirivaljnem motorju. Osredotočili so se na izboljšanju pospeševanja in vožnji v srednjem delu zavojev. Zato ima tudi spremenjen sekundarni prenos in jo opremili z večjim verižnikom. Ta je večji za 3 zobe kar sedaj z43 zobmi dodatno poveča pospešek skozi celotno območje vrtljajev in vse prestava menjalnika.
217 ‘konjev’ nadzira najsodobnejša moto pamet
Boljša je tudi elektronika. Honda Selectable Torque Control (HSTC) je optimizirana za izpopolnjeno upravljanje oprijema zadnje pnevmatike, kar so pomagali razviti dirkači pod okriljem ekipe HRC. S tem je boljši tudi občutek na plinu kar bo dvignilo samozavest in nivo vožnje pri vseh voznikih.

Honda še vedno zmore osupljivih 217 ‘konjev’ kar pri 201 kilogramih suhe teže predstavlja pravo stvar za vse, ki na dirkaškem asfaltu ne sklepate kompromisov.
Nove zavore in vzmetenje
Nov material in najsodobnejša površinska obdelava batov sprednjih zavornih čeljusti Nissin pri novi Hondi CBR 1000 RR Fireblade izboljšuje zavorno zmogljivost in doslednost v tekmovalnih razmerah. Zavore bodo sedaj še dlje ohranjale enako moč kar bodo brez dvoma pozdravili tudi vsi tisti, ki so v dobri kondiciji, ali ki se radi pomerijo v vztrajnostnih dirkah.
Pri pregrešno dragi in strupeno hitri izvedbi Fireblade SP še vedno najdemo draguljarsko opremo. Za vzmetenje skrbijo Švedi z komponentami Öhlins Smart Electronic Control (SE-C) za moško ustavljanje pa mojstri iz predmestja Milana. Prednji zavorni diski so premera 330 mm, upravljajo jih 4-batne zavorne čeljusti Brembo
Foto: Honda