Kawasaki Versys 650 2022 – izboljšave za več udobja in varnosti

Kawasaki Versys 650 2022 – izboljšave za več udobja in varnosti

Potovanja so tista, ki motociklizem delajo tako zelo privlačnega in tega se zelo dobro zavedajo tudi pri Kawasakiju. Zato so svoj potovalni enduro srednjega razreda opremili z novostmi za več udobja na cesti, ki prinašajo tudi še vznemirljivejšo vozniško izkušnjo.

Kawasaki Versys 650 v osnovni in najbogatejši izvedbi.

Gneča v razredu

Seveda nekako ni skrivnost, da Kawasaki s tem modelom konkurira priljubljenim tekmecem kot so Honda NC750X, Yamaha Tracer 7 in nenazadnje tui že nekoliko ostarelemu a še vedno priljubljenemu predstavniku s klasičnim V dvovaljnim motorjem. Seveda govorimo o modelu Suzuki VStrom 650.

Mehanika je enaka, nova je elektronika

Največji napredek so naredili pri varnosti.

Kawasaki Versys poganja preizkušeni in živahni vrstni dvovaljnik s 68 konji in 649 kubičnimi centimetri delovne prostornine, ki ga najdemo tudi v roadsterju Z650 in še nekoliko bolj športnem modelu Z650RS.

Tehnično v smislu pogonskega sklopa ostaja Versys enak, velika novost pa je sistem za nadzor proti zdrsu zadnjega kolesa, ki ga pri Kawasakiju imenujejo KTRC in ima dve stopnji občutljivosti ter možnost izklopa. To je nekaj, kar je razredu srednje velikih potovalnih motociklov nekaj novega, naprednega. Rezultat je seveda bistveno večja varnost na cesti v zahtevnejših voznih razmerah, ko je pod kolesi mrzel asfalt, pesek ali razmočen asfalt.

Izgled kot Versys 1000

Daljša potovanja bodo sedaj še bolj udobna.

A morda še največja novost je nov izgled, ki je bil očitno deležen zgledovanja po večjem modelu Kawasaki Versys 1000. Tako sedaj najdemo štiristopenjski nastavljivi vetrobran, večji sprednji aerodinamični oklep z novo LED lučjo, voznikov prostor pa je bogatejši za velik 4,3 palčni TFT displej, ki je povezljiv s pametnim telefonom in na enostaven način omogoča sprotno nastavljanje delovanje motocikla.

Izvedbe Tourer in Grand Tourer so serijsko opremili s parom stranskih kovčkov v barvi motocikla in tudi s centralnim kovčkom – top case. Izvedba GT ima serijsko nameščen par meglenk, dodatne vtičnice za napajanje in držalo za navigacijo.

Kawasaki se očitno ne šali in misli zelo resno z bogatim izborom opreme tudi v tem segmentu.

novosti in oprema za 2022.

Cena za Kawasaki Versys 650 v Sloveniji znaša 8.643 evrov za osnovni model, za najbolje opremljeno izvedbo GT pa je potrebno dodati še 2.809 evrov.

Peter Kavčič

Foto: Kawasaki media