Da bo šel prvi dvovaljni KTM Duke v pokoj je bilo pričakovano potem, ko je KTM predstavil nov , večji in z Euro5 normami usklajen motor. ‘Skalpel’ kot so interno poimenovali model 790 Duke, je razumljivo pospremljena z najavo njegovega naslednika z oznako 890 Duke.
Pravzaprav je bilo že v sezoni 2020 ob predstavitvi KTM Duke 890 R jasno, da se bo bolj kapacitetni dvovaljnik preselil tudi na standardno različico dvovaljnega Duka. Po novem bo torej vstopni dvovaljni KTM 890 Duke poganjal motor z 889-kubiki delovne prostornine, ki bo razvil glede na konkurenco ‘gentlemanskih’ 115 ‘konjev’. V primerjavi z modelom R torej 6 ‘konjev’ manj, a potrebno je razumeti, da mora določena mera ekskluzive in dodatne moči ostati rezervirana za žlahtnejšega in dražjega modela z oznako R. Enak motor poganja tudi KTM 890 Adventure.
Motor pa ni edina sprememba, ki jo prinaša Duke 890, saj je KTM skrbno dodelal tudi vzmetenje in zavore. Seveda niso pozabili na izboljšave elektronike, ki odslej tudi v tej različici vključuje pameten ABS, sistem proti zdrsu ter seveda wheelie in launch control.
Matjaž Tomažič, foto: KTM
Pingback: Husqvarna Norden 901 - nordijski potovalni enduro - www.motoavantura.si