KTM 890 Duke 2021 z motorjem za bolj ‘civilno’ rabo

KTM 890 Duke 2021 z motorjem za bolj ‘civilno’ rabo
KTM 890 Duke 2021

Da bo šel prvi dvovaljni KTM Duke v pokoj je bilo pričakovano potem, ko je KTM predstavil nov , večji in z Euro5 normami usklajen motor. ‘Skalpel’ kot so interno poimenovali model 790 Duke, je razumljivo pospremljena z najavo njegovega naslednika z oznako 890 Duke.

KTM 890 Duke je podedoval odlične vozne lastnosti, poleg elektronike je največja sprememba nov, večji motor. Foto: KTM

Pravzaprav je bilo že v sezoni 2020 ob predstavitvi KTM Duke 890 R jasno, da se bo bolj kapacitetni dvovaljnik preselil tudi na standardno različico dvovaljnega Duka. Po novem bo torej vstopni dvovaljni KTM 890 Duke poganjal motor z 889-kubiki delovne prostornine, ki bo razvil glede na konkurenco ‘gentlemanskih’ 115 ‘konjev’. V primerjavi z modelom R torej 6 ‘konjev’ manj, a potrebno je razumeti, da mora določena mera ekskluzive in dodatne moči ostati rezervirana za žlahtnejšega in dražjega modela z oznako R. Enak motor poganja tudi KTM 890 Adventure.

KTM 890 Duke je na voljo tudi v črni barvi. Foto: KTM

Motor pa ni edina sprememba, ki jo prinaša Duke 890, saj je KTM skrbno dodelal tudi vzmetenje in zavore. Seveda niso pozabili na izboljšave elektronike, ki odslej tudi v tej različici vključuje pameten ABS, sistem proti zdrsu ter seveda wheelie in launch control.

Oglejte si video s predstavitvijo vseh novosti.

Matjaž Tomažič, foto: KTM

This Post Has One Comment

Comments are closed.