Husqvarna Norden 901 – nordijski stroj za avanture

Husqvarna Norden 901 – nordijski stroj za avanture

Avanturistična potovanja in raziskovanja odmaknjenih krajev bodo kmalu še bolj zanimiva. Narejen na platformi zelo zanimivega modela KTM 890 Adventure, Husqvarna Norden 901 obeta veliko. Tehnologijo s katero razpolagajo znotraj hiše KTM in oblikovalsko svežino ter s ščepcem retro izgleda so ustvarili motocikel, ki se bo brez težav kosal z urbanimi središči, potovanju v dvoje in celo z avanturističnimi podvigi.

Po dveh letih čakanja so pri @husqvarna.motorcycles predstavili končno verzijo, ki je zelo podobna konceptu s katerim so ustvarili zanimiv neo-retro potovalni enduro. Okrogla luč sicer res ni nekaj novega, saj smo podobno idejo videli pri nekoč uspešnem potovalnem enduro modelu Honda Transalp, ampak vseeno je nekaj posebnega.

Husqvarna Norden 901 pri MotoXgeneration.

Lahko bi celo rekel, da Norden 901 prinaša svež severni veter. Linje so čiste, premišljene, izgled pa zelo poseben. Sploh, ko se prižgeta še meglenki ta Husqvarna izgleda zelo impozantno. Seveda precej tudi na račun velikega tanka, ki je z nizkim težiščem narejen po podobnem principu kot pri modelu KTM 89 Adventure ali KTM 1290 Adventure. Sedež, ki je zasnovan za udobje tudi ni pretirano oddaljen od tal (854 mm).

Sedež je od tal dvignjen na zmernih 854 mm.

Čeprav, bom moral na prvo vožnjo še malo počakati pa glede na izkušnje z omenjenima modeloma komaj čakam na prve kilometre saj slutim, da bo motocikel zaradi nizkega težišča zelo lahkoten in vodljiv. Tudi s kakovostnim vzmetenjem WP XPLOR ne morejo zgrešiti. Spredaj ima vzmetenje hod 210 mm zadaj pa 215 mm. Oddaljenost motorja, ki ej dobro zaščiten pred udarci je solidnih 252 mm. Pri kolesih niso komplicirali in vzeli edino pravo dimenzijo za resno vožnjo po terenu. Spredaj je torej platišče veliko 21 palcev, zadaj pa 18 palcev. S tem je izbor pnevmatik z različnim profilom zelo širok od povsem terenskega, do kombiniranega profila, ki lahko dobro dela tudi na cesti.

Na cesti ali terenu, povsod se dobro znajde.

V vožnji tako ne bi smelo biti presenečenj (slabih seveda). Za okvir pa tako ali tako vemo, da je KTM ta trenutek v samem vrhu. Okvir je namreč narejen iz jeklenih cevi, ki prinašajo odlično razmerje med togostjo in elastičnostjo, ki je nujna, če želiš motocikel, ki se bo peljal zanesljivo, če je treba športno a na dolgih poteh ne bo utrujal voznika.

Digitalni zaslon je kompatibilen in povezljiv s pametnim telefonom.

Serijsko je nameščen Bosch Cornering ABS Zavorni sistem z načinoma Street in Offroad kar je še enkrat dokaz o vsestranskosti motocikla. Norden 901 standardno ponuja tri izbirne načine vožnje (Street, Rain, Offroad) in izbirni način Explorer, ki se prilagaja vsaki okoliščini, s katero se lahko sreča voznik. Funkcija Easy Shift omogoča prestavljanje navzgor in navzdol v šeststopenjski menjalnik brez uporabe sklopke, medtem ko Power Assist Slipper Clutch (PASC) ohranja položaj zadnjega kolesa v zastavljeni liniji tudi pri ostrejši vožnji. Naj omenim še to, da pametna elektronika skrbi za dober oprijem zadnjega kolesa v vseh pogojih in se prilagaja nagibu motocikla.

Ko je pod kolesi pesek se Norden 901 pelje kot enduro.

Motor je znan, vrstni dvovaljni z 889 kubiki in 105 ‘konji’ kar verjamem, da bo dovolj za živahno vožnjo. Prva Husqvarna Norden 901 je že prispela v Slovenijo in si jo lahko v živo ogledate v MotoXGeneration pri @husqvarna.motorcycles.slovenia

Cena: 14.350 evrov.

Tehnični poudarki Husqvarna Norden 901:

Okvir je cevni iz krom-molibdenovega jekla z motorjem kot nosilnim delom.

Motor z 889 cc vzporedne dvojne zasnove z največjo močjo 105 KM in 100 Nm navora.

Nastavljivo vzmetenje WP APEX zagotavlja izjemno udobje tako na cesti kot zunaj nje.

Trije izbirni načini vožnje (cesta, dež, terenski) in izbirni način Explorer.

Napredni cornering ABS z načinom Off-road.

Funkcija Easy Shift, protizdrsna sklopka.

Na nagib občutljiv nadzor zdrsa zagotavlja devet stopenj nastavljivega zdrsa zadnjega kolesa (v načinu Explorer).

21/18 palčna kolesa z žičnimi naperami brez zračnice. Pnevmatike Pirelli Scorpion Rally STR za vrhunske cestne in terenske zmogljivosti.

Velik 19-litrski rezervoar za gorivo za podaljšan doseg do 400 km

Masa brez goriva 204 kg.

Peter Kavčič

Foto: Husqvarna
#adventure #ADV #adventurebikes #adventuretime #newbikes #husqvarnamotorcycles #norden #norden901