KTM 890 Duke GP – Test najboljšega

KTM 890 Duke GP – Test najboljšega

KTM 890 DUKE GP je na sceno zapeljal v začetku leta 2022 v barvah tovarniških KTM MotoGP dirkalnikov.  Ta izredno zabaven, živahen in kompakten ter predvsem dobro uravnotežen zmogljiv motocikel se je izkazal kot vsestranski stroj, s katerim po sem najbolj užival na hitrih podeželskih cestah.

Poganja ga znan vzporedni dvovaljnik LC8c, ki razvije spoštljivih 115 KM in 92 Nm in velja za najbolj kompakten motor v segmentu. To pa se izkaže tudi v vožnji, po agilnosti in pošteni meri karakterja.

Agilno in natančno upravljanje je zasluga geometrije, razvite posebej za športno vožnjo in solidnega vzmetenja WP APEX, ki pa ni nastavljivo. Za dinamično vožnjo vzmetenje sicer nudi dovolj. Tudi za nekoliko bolj turistično vožnjo in mestne ulice ter ceste s slabim asfaltom svoje delo dobro opravi. Če bis e z njim redno udeleževal vožnje po dirkališču pa bi moral poiskati rešitev, ki prinese manj mehkobe (in udobja) in več togosti.  S suho težo 169 kg je tudi lahek kar seveda močno pripomore k dobrim voznim lastnostim.

Na področju elektronike se KTM 890 DUKE GP ponaša z enim najnaprednejših in najpopolnejših paketov v segmentu srednjega razreda, vključno s sistemom za nadzor vožnje v ovinkih MTC s senzorjem kota nagibanja 6D, ki ne zaznava le nagiba s strani na stran in naprej nazaj, temveč tudi pozicioniranje drifta. Vse to deluje perfektno. Elektronika je na tem motociklu izjemna in nekaj kar v segmentu ne najdemo pogosto na tako visoki ravni.

Še to! S tem, kako se bo motor odzival na dodajanje plina se lahko z lahkoto poigravaš prek preprostega upravljanj z gumbi na levi strani krmila kjer upravljaš s programi delovanja in nastavitvami: Običajna izbira načinov vožnje so predvsem RAIN, STREET, SPORT in opcijski način TRACK – zagotavlja, da lahko voznik individualno prilagodi zdrsa zadnjega kolesa. S sistemom cornering ABS za varno in športno vožnjo po ovinkih, Supermoto ABS za drifte, barvnim TFT-zaslonom in vsesplošno LED-osvetlitev, je KTM 890 DUKE GP zelo bogato tehnološko opremljen.

Na prvi pogled ga boste spoznali po značilni tovarniški grafiki v oranžno-črni kombinaciji in opremljenim s pokrovom sovoznikovega sedeža, ki še dodatno poudari njegov agresivni slog, in oranžnimi platišči v slogu Ready to race.


#motoavantura
 #ktm #ktmduke #Ktmduke890GP #readytorace #mototest #motovlog

Cena za KTM Duke 890 znaša 11.390 evrov

Tehnični podatki

Motor: vrstni 2-valjnik 889 CM³

Nvor: 92 NM

Moč: 85 KW

Suha teža: 169 kg

Peter Kavčič

Foto: KTM, Peter Kavčič