Moto Guzzi V100 Mandello Aviazione Navale – italijanski Top Gun

Moto Guzzi V100 Mandello Aviazione Navale – italijanski Top Gun

Moto Guzzi in italijanska mornarica sta na krovu letalonosilke Cavour proslavila tesne vezi, začenši s simbolom orla. Ob tej priložnosti so pripravili svetovno premiero prelomnega modela V100 v specialni izvedbi Mandello Aviazione Navale, ki ga bodo izdelali v omejeni seriji 1913 oštevilčenih motociklov. Najnovejša pridobitev v družini Moto Guzzi, ki je poln tehnologije, ima edinstveno barvo, ki so jo navdihnili lovci F-35B.

Razprta krila orla, nezamenljivega znaka podjetja Moto Guzzi od njegove ustanovitve leta 1921, izvirajo iz vojaške službe ustanoviteljev podjetja, Carla Guzzija in Giorgia Parodija, v letalski vojski italijanske kraljeve mornarice v prvi svetovni vojni. Med vojno sta se prijatelja in pilot Giovanni Ravelli odločili, da se bodo po koncu konflikta ukvarjali s proizvodnjo motornih koles. Ravelli je leta 1919 umrl v nesreči in ni mogel uresničiti svojih sanj. Guzzi in Parodi pa sta v spomin na svojega sopotnika za svoj simbol izbrala orla.

Ekskluzivni Moto Guzzi V100 Mandello Aviazione Navale, izdelan v omejeni seriji 1913 oštevilčenih motociklov, kar je poklon letu ustanovitve letalske veje italijanske mornarice, je edinstven model, začenši s posebno barvo, ki jo je navdihnila mornarica.

Projekt je bil omogočen zahvaljujoč podjetju Difesa Servizi S.p.A., notranjemu podjetju italijanskega obrambnega ministrstva, ki je v zadnjih 10. letih odgovorno za optimizacijo sredstev ministrstva in je podjetju Moto Guzzi odobrilo uporabo znaka “Aviazione Navale” za proizvodnjo modela V100 Mandello Aviazione Navale. Grafika je zvesta reprodukcija grafike lovca F-35B, z oznakami na obeh straneh pokrova motorja, skupaj z značilnimi črtami “jet intake.” Na njem najdemo grafične elemente kot so tribarvna rozeta z nizko vidljivostjo na straneh rezervoarja za gorivo, emblem italijanskega pomorskega letalstva in logotip letalske enote za vkrcavanje.

Moto Guzzi V100 Mandello odpira povsem novo poglavje v zgodovini podjetja; izmika se običajni kategorizaciji, saj združuje odlične zmogljivosti s potovalno vnemo, ki je v srcu vsakega dvokolesnika Moto Guzzi.

To je Moto Guzzi, kakršnega še ni bilo, ki z vrhunsko tehnologijo ter inovativnimi tehničnimi in aerodinamičnimi rešitvami odpira vrata v prihodnost znamke. V100 Mandello je inovativni motocikel s pečatom tradicije, začenši z obliko, ki kot vedno poudarja edinstven, prečno postavljen V dvovaljni motor. V vetrovniku, do potankosti dodelani aerodinamični detajli se na nek način izogibajo nostalgiji in ponujajo sodoben pogled na ključne elemente slogovnega idioma Moto Guzzi.

Standardna oprema vključuje sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah in ogrevane ročke za roke, serijska številka pa je lasersko izrezljana na nosilcu krmila. Vsak motocikel ima svoj pokrov in spominsko ploščo.

Guzzi zopet prinaša inovacije v motociklizem

Kot prelomnica v zgodovini znamke uvaja številne pomembne tehnološke inovacije: prvo dvokolesno vozilo s prilagodljivo aerodinamiko, prvi model Moto Guzzi s šestosno inercialno platformo, cornering ABS, polaktivno vzmetenje in sistem za hitro prestavljanje, če naštejemo le najpomembnejše. V100 Mandello je tudi prvo Moto Guzzijevo kolo, ki ga poganja nov motor s kompaktnim blokom in prefinjenimi tehničnimi lastnostmi. Tradicijo ohranja arhitektura V-twina z naklonom 90°, ki zagotavlja edinstveno podajanje navora in neponovljiv zvok Moto Guzzi, vendar je projekt povsem nov in ponuja nove zmogljivosti: moč 115 KM in navor 105 Nm, pri čemer je 82 % navora na voljo že pri vsega 3.500 vrtljajih na minuto.

Peter Kavčič

Foto: Moto Guzzi