Za leto 2024 Mandellov maxi enduro serije V85 povečal svojo ponudbo z dodajanjem treh različic, od katerih je vsaka značilna posebna osebnost. Moto Guzzi V85 Strada je vstopni model, za kar 4 kilograme lažji in preprostejši, ima lita platišča in minimalistično opremo ter tudi dostopno ceno.
V85 TT in V85 TT Travel sta modela, ki ju že poznamo in ostajata v ponudbi. Gre torej za že znana a prenovljena modela s kolesi z naperami, ki sta obuta v gume dimenzij 17- in 19-palcev brez zračnic in s profilom tudi za vožnjo po makadamu. Namenjena sta potovanjem in tudi vsakodnevni uporabi ter se ne ustrašita vožnje po manj zahtevnem terenu, predvsem pa prinašata edinstven neo – retro slog, brezčasni dizajn in zares zelo udobno potovanje za voznika in sopotnika. Izvedba V85 TT Travel je namenjena popotnikom in ima še več aerodinamične zaščite s stranskimi deflektorji in velika originalna stranska kovčka.
Nov motor z več moči in navora
Vsi trije modeli si delijo novo platformo, začenši z motorjem , ki ohranja zračno hlajenje, vendar prinaša novost – spremenljivo krmiljenje ventilov, ki ga ne le usklajuje z novimi predpisi o emisijah Euro5+, ampak tudi izboljša zmogljivost z več navora in moči; govorimo o 80 KM in 83 Nm. Monoblažilnik ima zdaj možnost nastavitve prednapetosti vzmeti prek priročnega ročnega kolesa za prilagajanje nastavitve med vožnjo s sopotnikom ali prenašanjem prtljage. Paket elektronike vključuje inercialno platformo, ki upravlja tudi ABS s funkcijo v ovinkih (cornering ABS). Dobra novica za tiste, ki radi potujete: novo vetrobransko steklo ima spremenjeno obliko, je ročno nastavljivo po višini s kar petimi položaji. Bogatejši so tudi za nov, večji 5-palčni barvni zaslon TFT.
Največja novost je brez dvoma Moto Guzzi V85 Strada
Moto Guzzi V85 Strada zajema vse osnovne lastnosti modela V85 TT, vključno z lahkotnostjo, praktičnostjo in preprostostjo. Nižji sedež in nižja cena sta seveda zelo pomembna aduta. Sedež je od tal oddaljen za 830 mm.
Zaradi tega bo lahko za marsikoga popoln ‘praktičen stroj’, ki se odlično znajde pri vsakodnevnih mestnih vožnjah in izletih tako po mestnih cestah kot zunaj mesta.
Motocikel ostaja okreten in udoben zahvaljujoč pokončnemu položaju za vožnjo.
Za V85 Strada je značilen minimalističen, eleganten in sodoben retro stil, pri čemer je zadnji del ozek in poenostavljen, brez ročajev, opušča pa zaščitno ploščo dna motorja in ščitnike za roke, značilna za enduro motorna kolesa. Vendar so te komponente na voljo kot dodatna oprema, kar voznikom omogoča, da V85 Strada prilagodijo svojim željam.
Oprema vključuje tudi nova platišča iz aluminijeve zlitine, ki povečujejo lahkotnost in okretnost, in so združena s pnevmatikami s cestnim profilom. To pozitivno vpliva na vodljivost, saj je Moto Guzzi V85 Strada 4 kg nižji od različice V85 TT.
Cestno usmerjen dizajn dodatno poudarjajo nizek blatnik na sprednjem kolesu in elegantni barvi Nero Isola in Grigio Brera.
Morda vas zanima: Motoavantura Test Moto Guzzi V 85 TT Travel