Novo v Sloveniji: Brixton Crossfire 500 STORR, dostopni adventure srednjekategornik z drznim dizajnom!

Brixton Storr 500 v salonu TIM 44 v Kranju.

Od letošnjega leta smo v Sloveniji bogatejši za zanimivo blagovno znamko Brixton, ki je prepoznavna po drznem dizajnu in karakterju, ki črpa v neo-retro navdihu. Sedaj so ponudbo klasikov in nakedov oziroma scramblerjev obogatili tudi z novim vsestranskim modelom za avnturistična popotovanja. Cena: 6.650

Offroad akcija ni prevelika ovira

Brixton je del avstrijske skupine KSR Group in podobno kot več konkurentov združuje evropski dizajn s kitajsko proizvodnjo, saj motorna kolesa prihajajo iz tovarne Gaokin. Več obstoječih modelov Brixton, vključno z modelom Crossfire 500, na katerem temelji model Storr 500, se na kitajskem trgu že prodaja pod blagovno znamko Gaokin Moto, zdaj pa se jim je pridružil tudi model Storr. Tule smo pri motoavanturi že pisali o tem proizvajalcu.

Vsestransko uporaben in vozen tudi z A2 izpitom

Brixton Crossfire 500 STORR je bil zasnovan za vožnjo po mestnih ulicah, podeželskih cestah in tudi po manj zahtevnem terenu. Gre za potovalni enduro z dvovaljnim motorjem in robustno zasnovo ter vzmetenjem, ki se ne ustraši nepredvidenih trenutkov na slabih cestah ali kolovoznih poteh. Ja lahko je tudi motocikel za raziskovanja.

Pri Brixtonu – znamki, ki je v lasti Avstrijcev, ki skrbijo tudi za dizajn in kontrolo kakovosti so takole razložili zakaj so ga poimenovali tako markantno. Ime izhaja iz istoimenske skalne formacije na otoku Skye na Škotskem – robustna zasnova pustolovskega kolesa pa se zgleduje po divji pokrajini razgibanega severa.

Dizajn – edinstven v svetu potovalnih enduro motociklov

Vse na Brixton Crossfire 500 STORR služi svojemu namenu, nič ni le šminka. Visok sprednji del mu ne daje samo vpadljivega videza, ampak tudi ščiti voznika pred vremenskimi vplivi in ​​nudi optimalno vidljivost velikega informacijskega zaslona TFT. Stranske sprednje plošče ščitijo mogočen jeklen rezervoar za gorivo in ponujajo možnosti namestitve najpomembnejših potovalnih pripomočkov.

Zahvaljujoč prostorni ergonomiji in obliki rezervoarja lahko udobno stojite na širokih terenskih stopalkah in imate dovolj prostora za premikanje. Sedež je dolg in udoben ter zasnovan za dolga potovanja in vožnjo v dvoje. Zadaj je nameščen velik prtljažnik, dolge ročice za sovoznika pa je mogoče prilagoditi za različne vrste prtljage.

Bogata oprema sodobni merilniki z izjemno veliko količino podatkov

Bogata serijska oprema

LED luči

Brixton Crossfire 500 STORR je opremljen s sodobno opremo, kot so LED dnevne luči in LED smerniki.

Nadzorni sistem

– Funkcija izklopa zadnjega ABS-a
– USB-vrata
– Funkcija vklopa in izklopa meglenk
– Ščitniki za roke

ABS

Dvokanalni ABS je popolnoma usklajen z Brixton Crossfire 500 STORR. Izklopljiv sistem za nadzor oprijema zagotavlja varnost tudi pri močnem pospeševanju. Sistem za nadzor zdrsa zadnjega kolesa je izklopljiv s pomočjo gumba.

Super udoben sedež

Z izjemno udobnim sedežem je potovanje udobno. Mehka oblazinjenost zagotavlja, da vedno sedite udobno in se ne morete pritoževati nad bolečinami.

Specifikacije

Motor in menjalnik

Dvovaljni štiritaktni vrstni motor, 486 cc, tekočinsko hlajen

Max. Moč 35 kW (47,6 HP/CV) @ 8.500 rpm/min.

Max. Navor 43 Nm @ 6.750 rpm/min.

Prenos 6-stopenjski menjalnik

Zmogljivost motorja

Zavore in OKVIR

Zavorni sistem spredaj

Enojni zavorni kolut, perforiran, ø 320 mm, štiribatna fiksna zavorna čeljust (ABS)

Zavorni sistem zadaj

Enojni zavorni kolut, perforiran, ø 240 mm, enobatna plavajoča zavorna čeljust (ABS)

Sprednja pnevmatika 110/80-19

Zadnja pnevmatika150/60-17

DIMENZIJE IN MASA

Teža 209 kg

Dolžina 2.171 mm

Širina 916 mm

Višina 1.442 mm

Višina sedeža 839 mm

Prostornina rezervoarja za gorivo 16 l