Povsem nova in sveža Kawasaki Z 400 in Ninja 400

Povsem nova in sveža Kawasaki Z 400 in Ninja 400
Z400 ABS

Družina Kawasaki 400 je zelo priljubljena že od samega začetka. Toliko, da so si morali pri Kawasakiju po dolgi prisotnosti na trgu končno vzeli čas, da so se pripravili za izpolnjevanje zahtev novih standardov. Na srečo je bila pavza kratka in to sezono sta Z400 in Ninja 400 spet v zelo dobri formi.

Kawasaki Z 400 kakot tudi Ninja 400 sta odlična motocikla za učenje. Dvovaljni motor s 45 KM in 37 Nm pri masi 167 kg za Z 400 in 168 kg za Ninjo 400 zagotavlja dinamiko in prilagodljivost, ki ju večina tekmecev ne dosega. A v tem segmentu ne gre samo za konkurenco, pomembnejša so vozniška izkušnja. In teh ni nikoli manjkalo.

Ninja 400 je odličen motocikel za učenje športne vožnje na dirkališču. Kawasaki obljublja najvišjo hitrost 181 km/h.

Motorja sta za svojo prostornino zelo živahna, po drugi strani pa omogočata svobodno in varno izkoriščanje celotnega potenciala. In ne smemo pozabiti na eno zelo pomembno zadevo – zelo nizko porabo goriva. Ta se giblje okoli 4 l / 100 km. To ob cenah bencina zdaj postaja tako močan argument kot veselje do vožnje. Je to lahko argument, zaradi katerega je vsakodnevna vožnja na delo užitek in ekonomsko sprejemljiva?

Suverena v mestu in na serpentinah

Z letos praznuje 50 let.

Tako Z400 kot Ninja 400 sta v mestu in zunaj njega dinamična motocikla. Komponente so na dovolj visoki ravni, da govorimo o polnokrvnih motociklih, ki niso samo dobri v rokah ampak tudi izgledajo dovolj suvereno, da kljub manjši prostornini ni nobene zadrege v moto družbi. Tako serija Ninja kot Z (ki je letos dopolnila 50 let) sta stroja, ki slovita po učinkovitem vzmetenju in zelo dobri vodljivosti, sta na cesti in v mestu suverena kar je nenazadnje izrednega pomena, ko govorimo o postopnosti in učenju novih motoristov, ki imajo s tema modeloma sedaj še bogatejšo izbiro.

Peter Kavčič

Foto: Kawasaki