Ko je nekaj tako dobro, da pri tem uživajo vsi, ki se udeležijo dogodka je jasno, da ti je uspelo. Tudi tokrat se je na motokros stezi in terenskem poligonu zabavalo veliko število udeležencev, ki so prišli preizkusit meje svojih štirikolesnikov in SSV buggyjev v prah in blato doline pod Kalom. In to že osmo leto! Lahko rečem, da je za nami nepozaben Can-Am Adventure 2022, ki se je letos odvijal na mednarodni dan Off-Road vožnje #InterntionalOffRoadDay. Lahko rečem, da sem ponosen na mojo ekipo Motoavantura, ki je poskrbela, da je vse potekalo kot dobro naoljen motor in je tudi letos vsak udeleženec odšel domov bogatejši za še eno nepozabno izkušnjo!
Ekipa Ski&Sea, ki v Sloveniji in tudi po državah bivše Jugoslavije ter pravzaprav celem Balkanu zastopa in prodaja prestižna lahka terenska vozila Can-Am je poskrbela, da je vsak udeleženec ob prihodu na prizorišče prejel paket dobrodošlice in se pogrel s toplim čajem.
Letos se je zopet zbralo več kot 200 udeležencev, ki so prišli iz vseh koncev Slovenije proslavit ta dan namenjen druženju, zabavi, adrenalinu in vožnji po terenu v varnem okolju. Dogodek je namenjen vsem ljubiteljem štirikolesnikov in ssv vozil ne glede na znamko, podjetje Ski&Sea pa z namenom ozaveščanja o pravilni uporabi teh vozil vedno podpre ta dogodek in poskrbi za to, da imajo vsi udeleženci prost vstop, da prejmejo dres in seveda da na dogodku ni nihče ne lačen ne žejen. Pri Red Bull Slovenija pa so tudi letos poskrbeli za dobro vzdušje z muziko in dodatno energijo z brezplačnimi pločevinkami redbulla. Pogled na motokros stezo, ki je bila zaradi varnosti in omogočanja čim boljše izkušnje v vožnji nekoliko spremenjena, je bil fantastičen. Vozniki in celo nekaj voznic so pokazali svoje znanje in pogum, ko so se drug za drugim pognali v strmino, prek skokov in z driftanjem vozili skozi ovinke. Del nekoliko bolj zahtevnega dela steze, ki je bil speljan tudi ob robu gozda pa je bil prav tako že odprt in na voljo vsem, ki imajo raje kot hitrost izziv v premagovanju tehnično zahtevnih ovir oziroma terena. Tako so se
do pavze, ki je sledila ob 12. uri na motokros progi in delu zahtevnejšega dela z oznako hard v prosti vožnji ogreli prav vsi. Pred kosilom pa so se na progi zbrali še vozniki SSV-jev, ki so se pol ure vozili na progi, rezervirani le za njih. Ob vedno večji udeležbi omenjenih buggyjev smo namreč omogočili, da so vozniki v teh ekstremno hitrih in zmogljivih terenskih vozilih
lahko preizkusili svoje meje brez nevarnosti za ostale udeležence na manjših štirikolesnikih. No, kot smo videli kasneje, so nekateri dejansko tudi spoznali mejo in poskrbeli za atrakcijo na stezi.
Med kosilom smo začeli s pripravki za trial – spretnostno vožnjo, ki je bil tokrat bolj prilagojen za vse velikosti štirikolesnikov. Letos se je na trial prijavilo rekordnih 31 voznikov, verjetno tudi zaradi bogate nagrade za prvo mesto – visokotlačni čistilec DeWalt. Vsem pogumnim možem smo najprej omogočili prosti trening na trial progi, da so se spoznali s pravili in zankami. Boljšega razpleta, oziroma scenarija si nismo mogli zamisliti. Za prvo mesto sta se namreč na koncu v superfinalu pomerila dva tekmovalca, ki st av svoji prvi vožnji dosegla popolnoma enak rezultat! Oba voznika Can-Am štirikolesnikov Matej Lah in Uroš Žibert sta v superfinalu odpeljala dve vožnji. Po zelo tesnem izidu tretje vožnje je bil hitrejši Matej Lah, ki je s svojim Outlanderjem zasedel prvo mesto. Uroš Žibert je bil s svojim Renegade-om na drugem mestu, tretje mesto pa je zasedel Marko Berdajs, voznik Kawasakija.
Zmagovalec je prejel visokotlačni čistilec DeWalt, drugo in tretje uvrščeni pa sta prejela Can-Am nagrade. Vsak od njih pa je domov odnesel še pokal za spomin.
Po zaključku Triala in podelitvi nagrad so se najbolj željni nekoliko bolj zahtevne vožnje podali na povsem nov gozdni del na poligonu, ki je še dodatno popestril dogodek. Po zaključku voženj si je vsak, ki je tako želel lahko opral svoj štirikolesnik z visokotlačnim čistilcem CAT 135, ki nam jo je v uporabo posodilo podjetje GM-M.
Peter Kavčič
Foto in video: Kristjan Vatovec