Yamaha uteleša svojo zgodovino v svetu dirkanja v enem samem modelu, ki so ga pokazali na salonu v Milanu: Yamaha XSR900 GP (akronim, ki pomeni Grand Prix) je motocikel, ki združuje sodobno tehnologijo z močnim trivaljnim motorjem in vso pripadajočo sodobno elektroniko, okvirjem in vzmetenjem… a hkrati vzbuja vznemirjenje zaradi prepričljivega in edinstvenega izgleda.
Kdo se ob pogledu na ta stroj ne spomni na slavne GP 500 dirkalnike iz osemdesetih in devetdesetih let.

Neo-retro motocikel z oznako XSR900 GP, ki je del Yamahine serije Sport Heritage, izkorišča prednosti istega motorja CP3 s prostornino 890 cc, ki zagotavlja 118 KM in največji navor 93 Nm, kot XSR900. Aluminijast okvir v slogu Deltabox je bil optimiziran in prilagojen. Kar zadeva oddelek vzmetenja, so potrjene obrnjene vilice in dvojna nihajna roka z vzmetenjem Kayaba, medtem ko so za zavore poskrbeli Italijani in se na motociklu bohotijo nove Brembo čeljusti.
Danes legendarni slog pa je popolnoma združen s sodobno in vrhunsko elektroniko: pravzaprav je XSR900 GP opremljen z isto šestosno inercijsko platformo IMU, razvito za superšportni model Yamaha R1. Med drugimi ta omogoča uporabo elektronskega paketa krmiljenja, ki ga dopolnjujejo trije prednastavljeni načini vožnje : Sport, Street, Rain poleg dveh nastavitev po meri in elektronski menjalnik Quick Shift tretje generacije. Novi XSR900 GP bo na voljo v dveh barvah, Legend Red in Power Grey.



Videz modela XSR900 GP spominja na dirkalnik YZR500, s katerim so si legendarni Yamahini dirkači v 80. in 90. letih prejšnjega stoletja privozili zmage, in tako slavi Yamahino dirkaško zgodovino kot še nikoli doslej. Vizir in vbočen sedež, oblikovana po navdihu dirkalnika YZR za veliko nagrado, obujata spomin na zlato dobo dirkanja na svetovnih prvenstvih – edinstven poklon nekaterim najbolj ikonskim dirkalnim motornim kolesom v Yamahini zgodovini.