To je kratek test zelo dinamičnega modela Yamaha Ténéré 700 Extreme. V tem testu je šlo bolj za zbiranje občutkov na motociklu na terenskem poligonu.
Kaj točno pa prinaša oznaka Extreme pa lahko preberete tudi v spodnjih vrsticah…. Za boj z zahtevnimi tereni ima Ténéré 700 Extreme vrhunske, popolnoma nastavljive sisteme vzmetenja KYB z 20 mm daljšim hodom spredaj in zadaj (v primerjavi z modelom Ténéré 700). Za gladko delovanje sprednjega vzmetenja so vilice obdelane s trpežnim premazom Kashima, ki pomaga odpraviti statično trenje pri nižjih hitrostih – zlato obarvana notranja cev vilice pa še dodatno poudarja splošen občutek kakovosti.

Najnovejši Ténéré je namenjen voznikom z izkušnjami pri motokrosu ali enduro vožnji, ki si želijo dodatnih zmogljivosti na najzahtevnejših terenskih podlagah, s čimer kategoriji motociklov za pustolovščine dodaja novo dimenzijo, ki sega na področje vztrajnostnih relijev.
Dodatna zaščita serijsko
Tovarniško je opremljen z lahkimi stopalkami iz titana večjimi za kar 35%, aluminijasto zaščito hladilnika in vodilom za verigo, zato je ta zelo specifičen pustolovski model pripravljen, da se dokaže v vseh možnih ekstremnih pogojih. Njegov dvodelni sklop sprednjega blatnika je sestavljen iz barvno usklajenega blatnika oblike enduro in ločenega spodnjega dela za zaščito pred umazanijo in drugimi delci – medtem ko bolj raven enodelni reli sedež omogoča hitro in enostavno prenašanje teže.
Navpični 5-palčni zaslon TFT ima 3 ločene teme, vključno s prikazom v slogu navodil za reli za učinkovito navigacijo pri vožnji. Za obvladovanje tudi najbolj neprijaznih površin pa je razdalja motocikla od tal povečana na 260 mm.