Test: Yamaha Ténéré 700 Extreme

Yamaha za ekstremne ADV podvige

To je kratek test zelo dinamičnega modela Yamaha Ténéré 700 Extreme. V tem testu je šlo bolj za zbiranje občutkov na motociklu na terenskem poligonu.

Kaj točno pa prinaša oznaka Extreme pa lahko preberete tudi v spodnjih vrsticah…. Za boj z zahtevnimi tereni ima Ténéré 700 Extreme vrhunske, popolnoma nastavljive sisteme vzmetenja KYB z 20 mm daljšim hodom spredaj in zadaj (v primerjavi z modelom Ténéré 700). Za gladko delovanje sprednjega vzmetenja so vilice obdelane s trpežnim premazom Kashima, ki pomaga odpraviti statično trenje pri nižjih hitrostih – zlato obarvana notranja cev vilice pa še dodatno poudarja splošen občutek kakovosti.

Vse na tej Yamahi je narejeno za dinamično vožnjo po terenu in tudi po cesti če želite

Najnovejši Ténéré je namenjen voznikom z izkušnjami pri motokrosu ali enduro vožnji, ki si želijo dodatnih zmogljivosti na najzahtevnejših terenskih podlagah, s čimer kategoriji motociklov za pustolovščine dodaja novo dimenzijo, ki sega na področje vztrajnostnih relijev.

Dodatna zaščita serijsko

Tovarniško je opremljen z lahkimi stopalkami iz titana večjimi za kar 35%, aluminijasto zaščito hladilnika in vodilom za verigo, zato je ta zelo specifičen pustolovski model pripravljen, da se dokaže v vseh možnih ekstremnih pogojih. Njegov dvodelni sklop sprednjega blatnika je sestavljen iz barvno usklajenega blatnika oblike enduro in ločenega spodnjega dela za zaščito pred umazanijo in drugimi delci – medtem ko bolj raven enodelni reli sedež omogoča hitro in enostavno prenašanje teže.

Navpični 5-palčni zaslon TFT ima 3 ločene teme, vključno s prikazom v slogu navodil za reli za učinkovito navigacijo pri vožnji. Za obvladovanje tudi najbolj neprijaznih površin pa je razdalja motocikla od tal povečana na 260 mm.

Cena: 12.099 evrov