Kljub temu, da gre za motocikla, ki predstavljata vstop v svet motociklizma, Suzuki GSX-S125 in GSX-R125 prinašata športnost v ta razred.
Za začetek poglejmo dejstva. Imata najboljše razmerje med močjo in težo in pospešek v razredu 125 kubičnih motociklov. Enovaljni motor zmore 15 KM (11 kw), motocikla pa tehtata 133 kg – GSX-S, oziroma 134 kilogramov za GSX-R, ki ima seveda nekaj višjo težo zaradi aerodinamičnega oklepa.
Oba motocikla sta predstavljata odlični vstop v svet motociklizma za vse, ki se z izpitom koda 125 – torej po opravljenih šestih urah v šoli vožnje, želijo zabavati v vožnji. Zakaj zabavati? Zato ker je potrebno z menjalnikom in sklopko izbirati pravo prestavo in piliti občutke za vstop (nekoč) v višji razred. Zabava in užitek v vožnji sta tisto, kar bosta prinesla motoristom in motoristkam na takšnem Suzukiju.
Cena za Suzuki GSX-R125 znaša 4.790 eur
Cena za Suzuki GSX-S125 znaša 4.490 eur
Neverjetno nizka poraba goriva
Oba motocikla se lahko pohvalita z agilnostjo in izjemno varčnostjo, saj poraba goriva ne presega dveh litrov (porabo goriva po uradnih podatkih znaša 1,99 l na 100 km). Glede na to, da je tank velik 11 litrov lahko z enim polnjenjem dosežete celo do 400 kilometrov pa vam še ostane malo rezerve. Poleg tega ju sodoben izgled in barvna shema z značilnim GSX izgledom postavlja ob bok legendarnim motociklom z več kot 30 letno tradicijo v segmentu ”naked” in športnih strojev.
Izpostaviti je treba tudi nizko višino sedeža (785 mm) in ergonomijo, ki je ustvarjena za udobno in živahno vožnjo po mestu in zavitih cestah. Suzuki GSX-S125 je narejen za obvladovanje mestnih prometnih zastojev med vožnjo na delo. Je tudi vznemirljiv motorno kolo, pripravljeno na zabavne vožnje na podeželje ali celo vožnjo po karting stezah ob koncih tedna kjer pa je superšportni GSX-R125 z aerodinamičnim oklepom še nekoliko boljši. Skupaj z večfunkcijskimi LCD merilniki in navpičnim LED žarometi v elegantni maski tudi lepo zaokrožita kakovost izdelave in nabor sodobne tehnologije, ki je vgrajena v ta vsestranska motocikla vozna s kodo 125.
Sodobni motor in odlično razmerje med maso in močjo
Za živahnost v vožnji pri modelu GSX-S125 in GSX-R125skrbi zanesljiv suzukijev enovaljni, tekočinsko hlajeni motor DOHC (Double Over Head Cam) s prostornino 124 cm3. Japonski inženirji, ki stojijo za serijo GSX-R, motorje izpopolnjujejo že več kot 30 let in to je njihova najnovejša mojstrovina prilagojena za ta razred kjer je moč zakonsko omejena. V razredu 125 kubičnih centimetrov imata GSX-S125 in GSX-R125 najboljše razmerje med močjo in maso, najboljši razmerje med navorom in maso ter najboljše pospeševanje. Tako lahko voznik uživa v največ zabave in vznemirjenja v vsakem ovinku, na vsaki ravnini in pri vsaki vožnji. Ta raven zmogljivosti je dobro poznana pri modelu GSX-R in zdaj tudi za GSX-S.
Lahka aluminijasta platišča
K nizki masi obeh motociklov prispevajo tudi 10-kraka kolesa iz litega aluminija. Lahka kolesa pomagajo zagotoviti odlično vodljivost, vožnjo, ki je zabavna, in stroj, ki pelje točno tja, kamor želite. K odličnemu športnemu videzu prispevajo tudi športni zavorni kolut spredaj in zadaj. ABS je seveda serijsko del opreme.
Zgodba GSX-S in GSX-R tudi za razred do 125 kubičnih centimetrov
Začelo se je z modelom GSX-S1000 leta 2015, nato je sledil GSX-S750 in sedaj tudi GSX-S125. Suzuki že desetletja izdeluje odlične modele v svojem razredu superšportnih in športnih motociklov, ki temeljijo na zmogljivosti in izročilu imena GSX-R. V zadnjih letih so to znanje pri Suzukiju združili in prenesli izkušnje, da bi ustvarili linijo GSX-S, ki izhajajo iz superšportnih modelov, ki so po zmogljivostih in videzu osredotočeni na vsestransko uporabnost na cestah.
Seveda Suzuki z imenom GSX-R že več kot 30 let definira zmogljivost športnih motociklov, po vsem svetu pa so jih prodali več kot milijon. Suzukijevi inženirji, ki so svoje delo posvetili modelu GSX-R, svojo odgovornost jemljejo zelo resno. Zato ni presenečenje, da je tudi najmanjši iz te družine, torej Suzuki GSX-R125 z odličnim razmerjem med močjo in maso ter odličnimi pospeški edinstven v svojem razredu.
Da bi kar najbolje izkoristili moči motorja GSX-R125, je športni oklep izjemno aerodinamično učinkovit, kar zmanjšuje zračni upor in povečuje učinkovitost hitrosti. Ta zasnova je rezultat obsežnega razvoja v vetrovniku, elegantna karoserija pa izboljša tudi lahkotno vodljivost modela GSX-R125 pri njegovih maksimalnih hitrostih. Zaradi vsega opisanega ima najmanjšo čelno površino v razredu do 125 ccm, kar pripomore k doseganju najboljših pospeškov v razredu in omogoča visoko raven učinkovitosti porabe goriva.
GALERIJA IN BARVNE SHEME