Suzuki GSX-S1000 je v sezono 2021 zapeljal povsem prenovljen in prinesel prepotrebno svežino v ta priljubljeni razred športnih motociklov brez oklepa. Podroben pogled hitro razkrije tesno sorodstvo s kultnim superšportnim modelom Suzuki GSX R 1000 RR. Z njim si deli zasnovo, okvir, precej komponent pri vzmetenju in motor, ki v visokih vrtljajih nikogar ne morejo pustiti ravnodušnega.
Vrstni štirivaljnik v tej nekoliko bolj ‘civilni izvedbi’ narejeni za vožnjo po ovinkastih cestah in mestu zmore iskrih 152 ‘konjev’ kar je ob 214 kilogramih garancija za užitke med športno vožnjo.
Digitalizacije je uspela
LCD-zaslon nudi veliko informacij z izjemno grafiko in modro osvetlitvijo ozadja. Na njem najdemo vse potrebne informacije, grafično pa so najbolj izpostavili vrtljaje, trenutno prestavo in hitrost.
Napredni elektronski nadzorni sistemi novega Suzukija GSX-S1000 vključujejo Suzuki Drive Mode Selector (SDMS), ki med vožnjo spreminja odziv ročice za plin in krivuljo navora ter Suzuki Intelligent Ride System (SIRS). Vse to z jasnim namenom ponuditi več vozniškega užitka ob večji varnosti. Nova različica Suzukijevega sistema za nadzor oprijema zadnjega kolesa (STCS) s petimi načini zdaj ponuja več možnosti, ki ustrezajo najrazličnejšim voznim pogojem in slogom vožnje. Serijsko je opremljen s quickshifterjem, ki deluje v obe smeri.
LED tehnologija in ostrejše linije
Sodoben minimalistični izgled dopolnjuje LED tehnologija v pokončno postavljenem dvojnem žarometu in smernikih. Poskrbeli so tudi za nastavljivo vzmetenje (Kayaba) in zmogljive zavore, ki bodo kos športnim zmogljivostim (Brembo). Suzuki GSX-S1000 sedaj zaradi povečanega tanka na 19 litrov omogoča tudi večjo avtonomijo in s tem daljše užitke na ovinkasti gorski cesti.
Lahko si ga opremite tudi po čisto vaših individualnih željah. Bodisi kot športni potovalnik z nekaj več udobja ali pa ga nabrusite za užitke brez prtljage in sopotnika.
Cena 12.490 evrov je za tako zmogljiv in bogato opremljen motocikel zelo privlačna.
Peter Kavčič
Foto: Suzuki Motorcycles
Pingback: Suzuki GSX-S125 in GSX-R125 z najboljšim razmerjem med močjo in maso