Test: Ducati Panigale V2S na dirkališču

Panigale V2S v akciji

Popolnoma novi Panigale V2S odpira novo Poglavje za Ducatijeve športne motocikle. Testiral sem ga na kratki a vijugasti stezi Lindauring in se navdušil!

Steza Lindauring je dober testni poligon za preizkus dinamike tega motocikla

Sedaj ima manj moči a več navora in predvsem boljše zmogljivosti na račun izjemnega prihranka pri teži. Motocikel temelji na povsem novem motorju V2, ki je znatno lažji od prejšnjega Testastretta, in je zahvaljujoč splošni optimizaciji komponent dosegel neverjetno težo 176 kg v celotnega motocikla pripravljenega za vožnjo.

V tej konfiguraciji novi V2 motor, ki nima več desmodromičnega krmiljenja ventilov, razvije 120 KM z največjim navorom 93,5 Nm. Ducati Panigale V2S – torej še bolj športna izvedba, ki sem ga testiral izkorišča izkušnje na večjem in superzmogljivem stroju V4, in prevzema nekatere rešitve, kot je novo denimo zadnja nihajna roka.

V rokah je izredno lahkoten in natančen

Elektronski paket je sodoben in zelo obsežen. Vključuje 6-osni IMU, nadzor stabilnosti, nadzor motornega zaviranja, sistem proti zdrsu zadnjega kolesa in športni ABS s sistemom slide-by-brake. Voznik lahko uporablja štiri programe vožnje, ki jih lahko tudi popolnoma prilagodi. Panigale V2 je na voljo v dveh različicah, ki se razlikujeta predvsem v vzmetenju. Osnovni Panigale V2 uporablja blažilnik Kayaba in vilice Marzocchi, medtem, ko za stik z gumami in asfaltom pri dražji izvedbi Panigale V2 S skrbi vzmetenje Öhlins.

Obe različici imata odličen zavorni sistem Brembo z monoblok zavorami M50 in 320-milimetrskimi prednjimi koluti. Opremljen je s superšportnimi pnevmatikami, z 120/70-17 spredaj in 190/55-17 zadaj. Kako se izkaže na kratki a zabavni in fizično zahtevni stezi Lindauring pa v videu!

Cena: 20.690 eur Osnovni tehnični podatki Ducati Panigale V2S:

  • Motor: 890 cm³ L-twin, 90-stopinjski V2
  • Moč: 88 kW (120 hp) pri 10,750 vrt/min
  • Navor: 93.3 Nm pri 8,250 vrt/min
  • Prenos: 6-stopenjski, z antihoping sklopko, quickshifter
  • Teža: 176 kg z vsemi tekočinami
  • Višina sedeža: 837 mm
  • Zavore: Dvojne sprednje zavorne disk, Brembo M50
  • Vzmetenje: Spredaj USD vilice s 43 mm premerom, zadaj monoshock
  • Elektronika: Ducati Traction Control, Ducati Quick Shift, vozni načini
  • Foto: Janez Mandeljc