Test: Moto Guzzi V85 TT – Šarmantni potovalni enduro z bogato tradicijo

You are currently viewing Test: Moto Guzzi V85 TT – Šarmantni potovalni enduro z bogato tradicijo

Moto Guzzi V85 je drugačen, je poseben in zanimiv. Je edini neo retro potovalni enduro, ki ga glede na prostornino klasičnega guzzijevega motorja z valjema postavljenima prečno, predstavlja unikatnost v srednjem razredu. Zelo zanimiva je tudi cena, ki ostaja pod 13.000 evri za osnovni model, ki bo zanimiv tudi zaradi nižjega sedeža. Moto Guzzi ostaja cenovno dostopen kljub temu, da na njem najdemo kakovostne komponente in dobro izdelavo in prihaja iz tovarne na severu Italije.

To je tudi eden najbolj udobnih potovalnih enduro motorjev, kjer dvovaljnik pulzira v svojem, zelo specifičnem ritmu. Prenovljenega Guzzija sem testiral na jugu Španije v hribih nad Almerijo.

Tri izvedbe – nekaj za vsakogar in tudi za vsak žep

Za leto 2024 Mandellov maxi enduro serije V85 povečal svojo ponudbo z  dodajanjem treh različic, od katerih je vsaka značilna posebna osebnost. Moto Guzzi V85 Strada je odličen vstopni model, za kar 4 kilograme lažji, ima lita platišča in minimalistično opremo ter tudi dostopno ceno. Na testu se je izkazal kot najlažje vodljiv – kar je zasluga lahkih aluminijastih platišč. Na cesti se izkaže z zanesljivo lego in lahkotnim prelaganjem iz ovinka v ovinek.

V85 TT in V85 TT Travel sta modela, ki ju že poznamo in ostajata v ponudbi. Gre torej za že znana a prenovljena modela s kolesi z naperami, ki sta obuta v gume dimenzij 17- in 19-palcev brez zračnic in s profilom tudi za vožnjo po makadamu. Namenjena sta potovanjem in tudi vsakodnevni uporabi ter se ne ustrašita vožnje po manj zahtevnem terenu, predvsem pa prinašata edinstven neo – retro slog, brezčasni dizajn in zares zelo udobno potovanje za voznika in sopotnika.  Izvedba V85 TT Travel je namenjena popotnikom in ima še več aerodinamične zaščite s stranskimi deflektorji in velika originalna stranska kovčka. 

Moto Guzzi V 85 TT
Moto Guzzi V 85 Travel

Nov motor z več moči in navora

Vsi trije modeli si delijo novo platformo, začenši z motorjem , ki ohranja zračno hlajenje, vendar prinaša novost –  spremenljivo krmiljenje ventilov, ki ga ne le usklajuje z novimi predpisi o emisijah Euro5+, ampak tudi izboljša zmogljivost z več navora in moči; govorimo o 80 KM in 83 Nm. Monoblažilnik ima zdaj možnost nastavitve prednapetosti vzmeti prek priročnega ročnega kolesa za prilagajanje nastavitve med vožnjo s sopotnikom ali prenašanjem prtljage. Paket elektronike vključuje inercialno platformo, ki upravlja tudi ABS s funkcijo v ovinkih (cornering ABS). Dobra novica za tiste, ki radi potujete: novo vetrobransko steklo ima spremenjeno obliko, je ročno nastavljivo po višini s kar petimi položaji. Bogatejši so tudi za nov, večji 5-palčni barvni zaslon TFT.

Cena: 12.500 evrov za osnovni model.

Oprema na testu: Čelada Scorpion EXO ADF-9000 AIR Desert https://scorpionsports.eu/en/casque/a…

Jakna in Hlače Halvarsons https://halvarssonsmc.com/product/gru…