BMW M 1000 RR 2025: kar 218 konjev in še bolj agresivna zakrilca

Novi M 1000 RR
#image_title

Novi superzmogljivi in z naslovom svetovnega prvaka ozaljšani BMW M 1000 RR ima zaradi obsežnega paketa ukrepov pri novi generaciji občutno povečano moč vrstnega štirivaljnega motorja za 4 kW (6 KM), oziroma na neverjetnih 160 kW (218 KM). Cena: Od 37.590 evrov naprej!

Kaj je novega? No, revolucije ni, a to še ne pomeni, da motocikel ni napredoval na vseh področjih. Za začetek, so najbolj očitna sprememba sprednja (ogromna) zakrilca. Na novo izdelan par sprednjih zakrilc M Winglets 3.0 z drastično povečano pritisno silo podpirajo še hitrejše čase krogov na dirkališču. Poleg tega je bil dodatno razvit okvir Flex Frame, ki zdaj vključuje nov nosilec motorja na levi strani. A da bo ta nova aerodinamika sploh delovala se je potrebno peljati tudi zelo hitro. V resnici je tudi ta nova izvedba predvsem stroj za na dirkališče. 

Seveda je ca ceste bistveno bolj primeren (še vedno noro zmogljiv) BMW M 1000 XR. Test si lahko ogledate v rubriki testi na www.motoavantura.si!


BMW Motorrad je izboljšal tudi nadzorne sisteme. Dinamični nadzor zdrsa (DTC) ima zdaj novo funkcijo Slide Control, ki jo omogoča tehnologija senzorja kota krmiljenja. Posledica tega je nova razdelitev DTC na Slip Control in Slide Control. Uvedba tehnologije senzorja kota krmiljenja je privedla tudi do nove funkcije pomoči pri zdrsu zavor v sistemu BMW Race ABS Pro. V kombinaciji s kratkotrajnim plinom M je rezultat bistveno večja zmogljivost in boljši nadzor.
 Tako kot doslej je novi M RR na voljo v dveh različicah: osnovna različica M 1000 RR v osnovni barvi Lightwhite uni in M 1000 RR M Competition v osnovni barvi Blackstorm metalic, vsaka v kombinaciji z grafiko v barvah M. Kako se predhodni model izkaže na stezi si lahko pogledate na youtube kanalu Motoavantura!

Pregled vseh novih standardnih funkcij: BMW M 1000 RR

218 KM (+6 KM)

Skladnost z emisijskimi standardi Euro 5+

Generalni pregled motorja: Nova oblika glave valja z novo zasnovo odprtin, novo obliko zgorevalne komore, titanovimi ventili s polno gredjo z novo geometrijo sedežev na sesalni in izpušni strani ter novim vpetjem motorja

Izpušni sistem iz titana s spremenjenimi prirobnicami glave cilindra, ovalnimi vstopnimi odprtinami za glavo in spremenjenim sprednjim delom cevi

M ročica plina s kratkim gibom (kot vrtenja 58 stopinj)

Okvir z novim pritrdiščem motorja na levi strani in spremenjenim upogibom na območju krmilne glave

Dinamični nadzor vleke (DTC) z novo funkcijo Slide Control prek senzorja kota krmiljenja za pospeševalne drifte

ABS Pro z novo funkcijo pomoči pri zdrsu zavor prek senzorja kota krmiljenja za drift pri zaviranju in nastavitvijo ABS Pro „Slick“

Novi M Wingleti 3.0 iz karbona

Nova zasnova oklepa

Oklep, pokrov prednjega kolesa in spojler motorja so zdaj izdelani iz plastike

Odstranitev pokrovov koles M Aero

 

Kaj vse zmore novi BMW M 1000 RR v rokah svetovnega prvaka Topraka Razgatliogluja so lahko ogledate na teh fotografijah in v videu.

author avatar
Peter Kavčič