Ali sem vozil najbolj vsestranski športni potovalni motocikel pod 11.000 evri? Yamaha Tracer 7 in 7 GT je športni touring motocikel, ki združuje udobje, zmogljivost in vsestranskost.
Oba motocikla sem testiral na ekskluzivni mednarodni novinarski predstavitvi v okolici Porta. Prevozili smo dobrih 350 kilometrov po ovinkastih cestah vzdolž reke Duro. Pogoji so bili dobri, temperature malce čez 30 stopinj v dolini in okoli 20 na gorskih prelazih, ki pa so postregli z odličnim grobim asfaltom in neskončnim nizom hitrih in tudi počasnih ovinkov. Ob tem, da smo se peljali tudi skozi manjše mesto in kar nekaj vasi smo dejansko lahko preizkusili ta povsem prenovljeni motocikle v praktično vseh pogojih. Asfalt je bil ponekod odličen z res vrhunskim oprijemom, spet drugod poln zaplat in neravnin ter zlizan in drseč. To pomeni, da se je Yamaha Tracer 7 (tista v rdeči barvi) in Tracer 7 GT (v sivi barvi in stranskima kovčkoma) moral spopasti z različnimi pogoji.

Komu je Yamaha Tracer 7 in Tracer 7GT namenjena?
To je pomembno vprašanje, ki sem si ga zastavil ob tehnični predstavitvi, saj seveda Yamaha ponuja dražji in bogato opremljen model Tracer 9GT+, ki sem ga testirali pred dobrim mesecem. Test si lahko preberete v rubriki testi. Torej jasno je, da bosta oba motocikla z manj zmogljivim motorjem bolj primerna za vse, ki iščejo cenovno dostopen športno potovalni motocikel, pod pogojem, da ponudi dovolj iskrivosti in voznega udobja. V Yamahini paleti motociklov je to vstopni motocikel v športno – potovalnem segmentu. Ali jo lahko primerjam z nakedom MT07 ali potovalnim endurom Ténéré 700? Ja do neke mere lahko. Ampak v resnici samo, ko govorimo o pogonskem agregatu s prostornino 690 cm3. Ta je v osnovi enak in lahko rečemo po vseh letih uporabe v modelih zelo zanesljiv ter poceni za vzdrževanje. Z novo generacijo je motorna elektronika med njimi drugačna in prilagojena zahtevam s katerimi se srečujemo na cestah in potovanjih. Povezava med ročico plina in motorjem je sedaj preko električnega kabla, kar prinaša različne programe delovanja motorja, načine vožnje in seveda sistem proti zdrsu zadnjega kolesa po najsodobnejših specifikacijah. In občutek na plinu je dober, prav tako kot so res odlični elektronski sistemi na motociklu.

Zato lahko zapišem, da sta oba motocikla namenjena tako vsakodnevni vožnji kot tudi dolgim potovanjem a z nekaj nijansami razlike. Tracer 7 ponuja agilnost in nadzor, ergonomsko zasnovo in sodobne tehnologije, ki vožnjo naredijo prijetno in varno. Še bolje opremljena in tudi nekoliko dražja je izvedba GT. Yamaha Tracer 7 GT prinaša dodatne funkcionalnosti in udobje za daljša potovanja tudi če se na motociklu peljete v dvoje. Z dodatno opremo, kot so višji zaščitni vetrobran, dodatno podložen in bolj udoben sedež, stranska kovčka in izboljšano vzmetenje, je GT različica še bolj prilagojena potovanjem.





Z novim paketom asistenčnih sistemov in varnostne elektronike so poskrbeli tudi za velik in prek Yamahine aplikacije MyRide (brezplačne) povezljiv Barvni TFT zaslon. Povsem nov je okvir, nova (daljša in močnejša) je nihajka, novo in bistveno izboljšano je nastavljivo vzmetenje (spredaj USD vilice) in posledično so morali na stopnjo višje dvignite še zavore, ki so po celem dnevu testiranja odlično opravile z zahtevno nalogo saj je bil tempo vožnje precej visok. V izvedbi GT smo imeli tudi ogrevane ročice in tempomat.

Obe različici, Yamaha Tracer 7 in Tracer 7 GT, nudita odlično ravnotežje med zmogljivostjo in udobjem v priljubljeni srednji kategoriji. Prav to ju dela primerne za široko paleto motoristov, ki iščejo zanesljive in vsestranske motocikle za različne priložnosti.
Celoten test novih športno potovalnih motociklov Yamaha Tracer 7 in Tracer 7 GT si lahko ogledate tule:
Cena Yamaha Tracer 7: Od 10.499,00 €
Cena Yamaha Tracer 7 GT: Od 11.999,00 €
Osnovni tehnični podatki:
Motor: Dvovaljni, vrstni CP2, prostornina 689 ccm
Moč: 54,00 kW (73 KM) pri 8750 vrt./min
Navor: 68,0 Nm (6,9 kg-m) pri 6500 vrt./min
Teža: 203 kg (z vsemi tekočinami)
Rezervoar: 18 litrov, poraba 4,1 l/100 km, poraba na testu 4,6 l/100 km
Višina sedeža: 830 mm (850mm)
Zavore: Spredaj dvojne disk zavore, radialno nameščene čeljusti
Vzmetenje: spredaj USD nastavljive vilice KYB in nastavljivo zadnje vzmetenje KYB z nastavitvijo prednapetosti








