Testirali smo najbolje opremljen motocikel Yamaha Tracer9 GT+ z vso možno opremo, torej tudi z matričnimi ČED žarometi, radarskim tempomatom in samodejnim menjalnikom.
Vse različice modela Tracer 9 in torej tudi tega najbolje opremljenega, poganja znani in preizkušeni trivaljni motor CP3 s prostornino 890 cm3 in močjo 119 KM, nameščen na aluminijastem okvirju, ki ostaja nespremenjen za novo sezono kljub tolikšnim spremembam na motociklu. Prav tako ostaja enak zavorni sistem. Tisto glavno pa se skriva v tehnologiji, ki je spretno vkomponirana v motocikel, ki je tudi dosti bolj prostoren – predvsem za sopotnika. Poudariti je treba tudi varnosti aspekt- v resnici je to najbolj napreden in varen motocikel Yamaha doslej.
Pri www.motoavantura.si smo testirali tudi predhodni model. Test Tracer9 letnik 2024!
To je podroben – 20 minutni ekskluzivni test svetovne premiere, ki smo jo doživeli na naših tleh, natančneje s štartom in ciljem na Bledu!
Gre za najbolj prodajan model v Evropi, ko govorimo o Yamahinih motociklih nad 600 ccm. Nova Yamaha Motor Tracer9 GT+ z radarskim tempomatom, matričnimi LED žarometi in robotiziranim menjalnikom sem vozil v Sloveniji, Avstriji in Italiji. Prevozili smo 350 km po ovinkastih podeželskih cestah in splezali na štiri prelaze: Pot nas je z Bleda vodila na Jezersko in potem po severni strani Karavank proti Beljaku in nazaj čez v Slovenijo prek Korenskega sedla ter naprej proti Italiji do belopeških jezer in nato mimo Rabeljskega jezera čez Predel in Vršič v Kranjsko Goro ter nazaj na Bled.




Ceste so bile prave za dober test. Od hitrih ovinkov do zavitih in počasnejših serpentin in celo nekaj avtoceste. Preizkusili pa smo tudi kako se polaktivno vzmetenje KYB obnese na dobrem in slabem asfaltu ter celo granitnih kockah.

Cena: Yamaha Tracer9: 12.799 eur Yamaha Tracer9 GT+ Y-AMT: 19.299 eur pri Yamaha motor Slovenija.
Osnovni tehnični podatki
- Motor: 890 ccm, vrstni 3-valjni
- Moč: 87,5 kW (119 KM) pri 10.000 vrt/min
- Navor: 93 Nm pri 7.000 vrt/min
- Teža: 232 kg (z vsemi tekočinami in polnim tankom)
- Rezervoar za gorivo, poraba: 19 L poraba na testu 5,6 l/100km
- Višina sedeža: 845 – 860 mm
- Elektronski sistem: IMU (Inertial Measurement Unit), D-MODE, traction control
- Vzmetenje: polaktivno Nastavljivo prednje in zadnje vzmetenje