Toni Mulec je za Dakar 2026 pripravljen najbolje doslej. O izzivih in o tem kako so potekale priprave, ki so vključevale tudi serijski BMW F 900 GS pa v intervjuju, ki sva ga posnela v salonu BMW Avtoval Grosuplje. Iskreno je odgovoril tudi na vprašanje ali bi s takšnim motociklom lahko prepeljal najtežji reli na svetu,…. upam, da boste uživali v pogovoru.
Slovenski rally-raid dirkač Toni Mulec je v zadnjih letih postal eno najvidnejših imen vzdržljivostnega motošporta pri nas. Korošec, ki je svojo kariero začel v motokrosu in ekstremnem enduru, je z neizprosno voljo in predanostjo svoje ime uveljavil na svetovno najtežji terenski dirki – reliju Dakar.
Že v mladosti je Mulec pokazal nadarjenost in pogum, ki ga zahteva teren zunaj klasičnih motokros stez. Sodeloval je na najzahtevnejših enduro preizkušnjah, kot sta Erzbergrodeo in francoski peščeni spektakel Enduropale Le Touquet, kjer se na start postavi tudi več kot tisoč dirkačev. A največji izziv ga je čakal v Savdski Arabiji.
Vzpon na Dakar – iz leta v leto višje v generalni razvrstitvi in kategoriji Rally 2

Mulec je na Dakarju debitiral leta 2023 in že ob prvem nastopu navdušil z nepopustljivo vožnjo ter zanesljivostjo na navigacijsko izjemno zahtevnih trasah. Dirko je zaključil na 24. mestu skupno ter 9. mestu v kategoriji Rally 2 – izid, ki ga uvršča med najboljše svetovne zasebnike.
Bolje je šlo še leto kasneje. Na Dakarju 2024 je Mulec dvignil tempo in terjal pozornost tekmecev, organizatorjev in navijačev. Dirko je zaključil na 15. mestu skupno ter 5. v Rally 2, s čimer se je trdno zasidral v širši svetovni eliti.
Prav sezona 2025 pa je dala jasen odgovor na vprašanje, kam sodi slovenski dirkač: 13. mesto v skupnem seštevku in 4. mesto v kategoriji Rally 2 – njegov najboljši rezultat do sedaj in eden najboljših slovenskih izidov v zgodovini Dakarja.
Mulec je s tem zapisal pomembno poglavje za slovenski motošport in dokazal, da lahko tudi zasebniki ob pravem pristopu posegajo po najvišjih mestih.
Peščeni pekel, kjer se rodi vzdržljivost
Poleg svetovnega relija je Mulec že pred Dakarjem opozarjal nase tudi v Franciji. Leta 2019 je na znamenitem Enduropale Le Touquet dosegel 16. mesto, kar je izjemen dosežek v konkurenci številnih profesionalnih tovarniških dirkačev in specialistov za peščene podlage. Dirka, dolga tri ure neprekinjene borbe po globokem pesku ob Atlantskem oceanu, je bila pomemben temelj za njegovo uspešno Dakar pot.

Cilj? Ostanek med najboljšimi
Toni Mulec danes Slovenijo zastopa med svetovno off-road smetano. Z močno ekipo podpornih partnerjev gradi dolgoročno vizijo: biti med najboljšimi zasebniki na Dakarju ter napredovati proti samemu vrhu svetovnega rally-raid prvenstva.
Ob tem ostaja iskren, dostopen in hvaležen navijačem, ki ga spremljajo na tej poti. Vse pomembne informacije, rezultate in zgodbe s preizkušenj Mulec redno objavlja na svoji uradni spletni strani tonimulec.si.
TEST BMW F 900 GS
