Test BMW R1300GS Adventure – novi in boljši?

Velik in težak, a tako neverjetno spreten na ovinkih!

Ta test je zame nekaj posebnega, saj me je zelo zanimalo kaj je lahko BMW naredil, da je veliki GS Adventure postal še boljši? Pa je boljši? Absolutno!

Ovinkasta cesta in potovanja idealna kombinacija za GS Adventure

Seveda vem, da se bodo našli tudi nostalgiki, ki pravijo, da je analogni motocikel prava stvar. OK, ima svoj čar. Ne rečem, da ne. Ampak razvoj gre naprej. BMW R 1150 GS Adventure je bil eden prvih velikih potovalnih enduro motociklov, ki sem jih testiral še kot zelo mlad in svež motoristični novinar za Avto magazin pred 25 leti. Ja sliši se kot večnost in v času, ko gre tehnika tako hitro naprej ugotavljam, da je med tistim motociklom in tem danes ogromna razlika.

Ta novi BMW R 1300 GS Adventure je eden najnovejših in najbolj priljubljenih v razredu potovalnih avanturističnih enduro motornih koles. O njem in njegovih tehnoloških posebnostih ter tehničnih podatkih smo pri www.motoavantura.si že pisali. Tokrat lahko podamo svoje mnenje o njem. Zasnovan je za dolge poti in tudi za nekoliko bolj zahtevne terene od vaškega kolovoza, če jih seveda znaš premagovati. Združuje udobje, vrhunske zmogljivost in inovativne tehnologije, ki vožnjo delajo tudi bolj varno. Kako se je izkazal, kaj sem ugotovil in predvsem ali me je prepričal povem v testu. Ali je drag? Seveda! Za vrhunsko opremljen motocikel, ki sem ga testiral je treba odšteti kar 30.000 evrov. Ampak cena za osnovni model znaša precej manj. Me prav zanima kakšnih izvedb se bo prodalo največ.

Video test: BMW R1300GS Adventure – motoavantura.si

Cena: osnovni model 22.150 eur, testni model 30.126 eur

Osnovni tehnični podatki BMW R1300 GS Adventure:

– Motor: 1.300 ccm, dvovaljni boxer – Moč: 107 kW (145 KM) pri 7.750 vrt/min – Navor: 149 Nm pri 6.500 vrt/min

– Teža: 269 kg pripravljenega za vožnjo

– Kapaciteta rezervoarja: 30 litrov, poraba 4,9 l/ 100 km (uradna), poraba na testu, 5,7 l 100/km

– Višina sedeža: 870 mm / 890 mm

– Zavore: Dvojne sprednje disk zavore (310 mm), ena zadnja disk zavora (285 mm), cornering ABS

– sprednje vzmetenje: BMW Motorrad EVO-Telelever, nagib krmila ločen preko flex elementa, centralni blažilnik DSA

– zadnje vzmetenje: BMW Motorrad EVO-Paralever, enostranska nihajna roka iz litega aluminija, prečno povezani ležaji nihajne roke, centralna vzmetna noga DSA, kompenzacija obremenitve

– Elektronika: Na voljo so različni način vožnje, sistem proti zdrsu, prilagodljivi radarski tempomat

Foto: Janez Mandeljc

Nizko težišče je odlično za uživanje na ovinkih
S paketom kovčkov je vrhunski potovalni motocikel
Vetrna zaščita je na zelo visoki ravni