Četrta etapa Puščavskega izziva se je pustila »nekoliko prositi.« Malo je manjkalo, da je ne bi odpovedali, saj je ponoči začelo deževati, nato pa se je na sipine spustila gosta megla. Tekmovalci so na startu čakali kar dve uri na dovoljenje za start. Na srečo so etapo na koncu le izpeljali – Toniju je danes namreč uspelo nadoknaditi kar nekaj časa in dan zaključiti na izvrstnem 2. mestu v svoji kategoriji.
»Čakanje tekmovalce psihično ubije, kar se lepo vidi v današnjem številu padcev. Meni osebno je uspelo ohraniti koncentracijo in sem etapo odvozil brez večjih težav. Prvi del je bil hiter, a monoton, kar pomeni, da je ohranjanje fokusa bilo še toliko težje. Trasa je bila tekoča: speljana med sipinami, pesek je bil trd in lepo vozen, in le tu in tam nas je presenetil kakšen večji padec. Ker je bil ta del relativno tehnično nezahteven, je bilo edino razliko mogoče narediti z brezglavim tveganjem. Sicer sem imel spet nekaj težav z bencinom – kakšnih 20 km pred cono za točenje bencina sem opazil, da bo šlo spet na kaplje. Primoran sem bil spustiti gas, saj se sicer ne bi privlekel do cilja.«
»V drugem delu je bila proga bolj tehnična in bolj razgibana. Sem kar malo zaživel. Dobro mi je šlo, dokler nisem začel srečevati tekmovalcev na tleh in upočasnil, da bi videl, če kaj potrebujejo. Quintanilli so sledili drugi, dokler nisem tik pred ciljem naletel še na Luccija, ki mu je zatajil motor. Hitro sva videla, da mu ne bom mogel pomagati, ne on ne jaz pa se nisva spomnila, da bi lahko odšlepal v cilj. V sreči mu je nato motor nekako uspelo vžgati in je etapo lahko dokončal. Tu v puščavi smo si po eni strani nasprotniki, po drugi pa še vedno prijatelji, ki dobro vedo, kaj pomeni že nekaj minut čakanja v pesku.«
»Danes sem končno noč odspal v kosu, kar pomeni, da sem šel spat ob šestih po našem času in se zbudil ob enih. Ampak ob pol dveh zjutraj zajtrk ravno tako tekne.«
Jutri se z etapo Qasr Al Sarab – Abu Dhabi dirka Puščavski izziv zaključuje, a ni konca do konca: zadnja etapa bo pravzaprav kar dolga: 206 km specialne preizkušnje lahko še vedno premeša karte na vrhu, motor pa mora zdržati še vseh 149 km povezovalne etape.
Tina Torelli
Foto: Rallyzone