Aprilia je s projektom ”Nazaj v Afriko” pred manj kot enim letom naznanila, da se vrača na velike afriške dirke. S tem je Yamaha Tenere 700, ki jo vozita Pol Tarres in Alessandro Botturi dobila resno tovarniško konkurenco. Aprilia Tuareg 660 Rally je na današnji prvi etapi od pristaniškega mesta Nador do Boudniba v Maroku osvojila prvo zmago.
Fantastični začetek za tovarniškega dirkača Jacopa Ceruttija napoveduje zanimivo dirko, ki tekmovalce pelje po nekdanji trasi originalnega relija Pariz – Dakar.
Na kratko o projektu ”Nazaj v Afriko”
Za celoten oddelek Aprilia Racing , ki je tekmovalno različico Tuarega razvil v tesnem sodelovanju z GCorse bratov Guareschi, je to vrnitev k prvi ljubezni, tistim terenskim disciplinam, ki so bile prvenec italijanske znamke v tekmovalnem svetu.
Poleg tega bo Aprilia z udeležbo na Africa Eco Race znova potovala po legendarnih krajih in poteh, tistih iz zgodovinskega afriškega Dakarja, s čimer se spominja uspešne izkušnje zadnjega sodelovanja Aprilie na najbolj znanem reliju na svetu, v obdobju od 2010 do 2012.
V spretnih rokah tovarniških voznikov Jacopa Ceruttija in Francesca Montanarija je Aprilia Tuareg, razvita za rally raide, zgrajena na odlični tehnični osnovi motocikla, ki je izpeljan iz tovarniškega dirkalnika, ki je že zmagal na svojem debiju v italijanskem prvenstvu Motorally G-1000 v razredu dvovaljnikov, z Jacopom Ceruttijem, ki je spretno prevladoval v šestih od osmih izvedenih preizkušenj in osvojil sijajno absolutno zmago proti lažjim, specializiranim enduro enovaljnikom na reliju po Sardiniji. Za majhno ekipo je bilo izjemno leto, v katerem je Francesco Montanari končal tudi na končni stopnički italijanskega prvenstva in zasedel tretje mesto v skupnem seštevku.
Zahvaljujoč izkušnjam, pridobljenim na italijanskem Motorallyju in udeležbi septembra na prvi mednarodni dirki Transanatolia Rally , kjer je Cerutti zmagal na eni etapi in končal na tretjem mestu, je razvoj Aprilie Tuareg za Africa Eco Race hitro napredoval – dokaz izjemne terenske zmogljivosti standardnega tovarniškega Tuarega.
Tu pa je video test na YOUTUBE KANALU MOTOAVANTURA.SI
V začetni fazi je bil poudarek na prilagoditvi okvirja in nato na iskanju najboljše možne zmogljivosti motorja v pričakovanih zahtevnih dirkalnih pogojih. Nenazadnje je uporaba dodatnega rezervoarja za gorivo povečala doseg, ki je potreben za premagovanje dolgih razdalj na afriških dirkah.
Tekmovalna različica Aprilia Tuareg je opremljena z vzmetenjem Öhlins by Andreani, dirkalnim izpuhom SC Project iz titana in posebnim zračnim filtrom Sprint Filter .
Africa Eco Race: Po uradnem začetku v Monaku, ki je bil 30.12. 2023 bodo dirkalni motocikli in oprema odpremljeni v Maroko, kjer se bodo lotili dela na najbolj zahtevnem terenu. Že 2. januarja je na sporedu prva od 12 etap. Cilj je doseči legendarni cilj v Lac Rose v Dakarju 14. januarja.
Pingback: Africa Eco Race 2024: Aprilia Tuareg 660 Rally do zgodovinske zmage. Vodili so od štarta v Monaku, do cilja v Dakarju. - www.motoavantura.si