KTM 1290 Super Adventure R za najbolj ekstremna overland potovanja

KTM 1290 Super Adventure R za najbolj ekstremna overland potovanja

Izberite s prstom točko na zemljevidu, obkrožite jo s svinčnikom, oblecite opremo, naložite šotor, splano vrečo in nekaj hrane ter zapeljite na cesto ali pa tudi tja kjer ni ceste. Vseeno je. KTM 1290 Super Adventure R je zasnovan za prečkanje najbolj divjega in najzahtevnejšega terena z neprimerljivo sposobnostjo in vrhunsko zmogljivostjo, da vas tja pripelje z vso prtljago vred. Beseda overland sedaj ni rezervirana samo za 4×4 avtomobile.

Motor ima kar 160 ‘konjev’

Motor s 160 ‘konji’ bo poskrbel, da moči nikjer ne zmanjka, najsodobnejša elektronika pa za varnost na potovanju. Kot njegov bolj cestnim avanturam prilagojen brat KTM 1290 Super Adventure S se lahko pohvali z najsodobnejšimi sistemi, ki pripomorejo k maksimalni varnosti. KTM Super Adventure 1290 R pa se razlikuje tudi po tem, da ima že serijsko nameščen program Rally mode, ki je zasnovan za najbolj ekstremno terensko vožnjo. A pozor, to je namenjeno le tistim z veliko izkušnjami, saj je posredovanje elektronike na sprednje in zadnje kolo tudi skoraj v celoti izključeno. Ob tem ni zanemarljivo dejstvo, da se ta KTM ponaša s servisnim intervalom na vsakih 15.000 kilometrov. Hja, to je toliko kot dva relija Dakar skupaj!

160 ‘konjev’ 221 kilogramov, okvir, vzmetenje in gume za teren ter 400 kilometrov avtonomije na utrjenem terenu s 23 litrskim rezervoarjem. Foto: KTM

Vzmetenje kot na hard enduro modelih ali na dakarski specialki

Vzmetenje je na tem modelu prilagojeno terenski rabi, zato se spredaj ponaša z enduro vzmetenjem WP XPLOR 48 mm, ki je vzeto iz hard enduro programa. Zadaj je so prav tako uporabili hard enduro blažilnik, gre za preizkušeni PDS sistem proizvajalca WP.

Terenska vožnja temu motociklu ne predstavlja težav. Foto: KTM

Za dobro vodljivost in prečkanje puščave je motocikel opremljen s 23 litrskim 3- delnim plastičnim rezervoarjem, ki je zelo podobno zasnovan kot na dirkalnikih za Dakar. S tem so pridobili veliko avtonomijo in nizko težišče.

Za razliko od modela KTM Super Adventure 1290 S ima izvedba z oznako R nižji vetrobran zaradi boljšega prilagajanja voznika v vožnji stoje.

Pripravljen na overland avanture. Foto: KTM

Da se med potjo ne izgubite, si na velik, 7 inčni barvni zaslon lahko naložite navigacijo. Ke rje povezljiv s telefonom prek bluetooth povezave si lahko med vožnjo predvajate glasbo ali sprejemate telefonske klice.

Mojster Chris Birch takole pelje po terenu z 221 kilogramsko zverino

Cena osnovnega modela znaša 19.990 evrov.

This Post Has 2 Comments

Dodaj odgovor