Aprilia Slovenija Racer day’s 2022 – testne vožnje za vsakogar

You are currently viewing Aprilia Slovenija Racer day’s 2022 – testne vožnje za vsakogar

Če ne poizkusiš ne veš, kako dober je lahko 660 kubični motor! Tako nekako bi lahko z enim preprostim stavkom strnil vtise po prvem Aprilia Slovenija Racer day’s, ki se je odvil v Kopru in okolici.

Danes, ko lahko na testno vožnjo odpeljemo skoraj vsak motocikel je izbira dosti lažja, saj se lahko vsak posameznik prepriča ali mu določen model ali tip motocikla ustreza. Aprilia se s svojimi uspehi v dirkah MotoGP prebuja in resno meša štrene velikim proizvajalcem. Aleix Espargaro se morda celo utegne boriti za naslov prvaka če ga ne bo več lomil kot na zadnji dirki! No, kaj hočem povedati, nekaj očitno delajo prav tam v Noaleju.

Uspeva jim na dirkalnih stezah in vsaj sodeč po tem kar sem vozil v zadnjih veh letih jim je zelo dobro uspelo tudi na cesti in če sem še malo bolj natančen tudi na terenu. Aprilia RS 660 je odličen športni model in je kot prvi izmed treh nakazal kaj so inženirji pripravljali zadnja leta. Odličen, kompakten in zmogljiv motor, vrhunska elektronika, zelo dobre komponente, visoka kakovost izdelave in paket, ki zbuja veselje do vožnje so v nekaj besedah strnjene misli, ki opisujejo trojčka Aprilia RS 660, slečen (naked) Tuono 660 in potovalni enduro Tuareg 660, ki je tudi zares lahko enduro in ni samo šminka.

Miran Stanovnik ni šparal ne motorja ne udeležence na Aprilia Racer day’s.

Tako se pelje Aprilia Tuareg 660

Tako pa Aprilia Tuono 660

Na dogodku so udeleženci lahko preizkusili vse tri. Na cestah in na karting stezi cestna modela Aprilia RS660 in Tuono 660 kjer je skupino vodil izkušeni Primož Jurman, velik poznavalec dirk MotoGP in sodelavec pri motoavantura.si. Na terenu in cestah pa je skupino, ki so vozili težko pričakovan Tuareg 660 vodil nihče drug kot Miran Stanovnik. Ta potovalni enduro srednjega razreda je letošnja največja novost in še tretji motocikel, ki ga poganja 660 kubični dvovaljnik. Ta predstavlja polovico večjega in močnejšega V4 agregata iz modela RSV4 s katerim so se pri apriliji proslavili na dirkah superbike.

Aprilia RS 660 se odlično znajde tudi na dirkališču.

Ko sem se pogovarjal z udeleženci so vsi, ki so prišli s testnih voženj navdušeno komentirali nekako v tem stilu: ‘Moramo povedati, da me je Tuareg 660 s svojo lahkotnostjo in odličnim vzmetenjem, vodljivostjo in poskočnim agregatom zelo, zelo presenetil.’ Kljub temu, da gre za motocikel srednjega razreda emocij ni manjkalo saj imajo še vedno tisti značilni surovi karakter po katerem so športne Aprilije znane. Tuareg pa je presenetil kljub težkim in blatnim razmeram. Udeležence Aprilia Racer day’s 2022 je na teren zapeljal Miran Stanovnik in pokazal pravilno tehniko vožnje tudi na razmočeni motokros stezi, ki je bila zaradi nalivov bolj drsalnica kot dirkalna steza. Puščavski lisjak je takole pokomentiral dogajanje v blatu: ‘Bilo je nekaj manjših padcev in valjanja po blatu, nekaj zabavnih skokov, reševanj iz globokega blata in raznoraznih blatnih bazenov, kjer so si vozniki tudi občasno privoščili blatno kopel, ampak na koncu dneva smo vsi bili nasmejani in zadovoljni. Po tem kar smo ugotovili med testnimi vožnjami lahko rečem, da je Aprilia Tuareg 660 je ta trenutek nedvomno eden najboljših, če ne kar najboljši potovalni enduro motocikel tega razreda.’

Ta Tuareg se znajde tudi v blatu, ne samo v pesku.

Vsi, ki ste zamudili testne vožnje si lahko pogledate kratek video, ali pa se prijavite v enem od Aprilia centrov za testno vožnjo in se prepričate sami kar bo tako ali talko največ vredno.

Aprilia Racer days’s 2022

Peter Kavčič

Foto: Urban Zore

Video: Kristijan Vatovec

This Post Has One Comment

Comments are closed.