Test – Aprilia Tuareg 660

Ko pol motorja od superbajka postane odličen tudi na terenu je to znak, da je nekdo dobro opravil s svojo nalogo! Odlična kombinacija voznih lastnosti po cesti in tudi na terenu dela ta motor zelo prepričljiv. Aprilia Tuareg 660 je motor, ki se ga izplača vzeti na testno vožnjo ker ti odpre novo poglavje o predstavi kaj naj bi pomenil danes potovalni enduro motor srednjega razreda.

Za kaj pravzaprav gre in od kje so pri Apriliji vzeli ime ter kocept si lahko preberete v mojem članku o Tuaregu 660.

Z vrstnim, dvovaljnim, 660 kubičnim motorjem, ki je v osnovi enak kot pri športnem modelu Aprilia RS 660 in naked modelu Aprilia Tuono 660, so naredili najbolj logično potezo. Gre za polovico motorja iz superšportnika Aprilia RSV 1000 V4 s katerim je Max Biaggi osvojil WorldSBK prvenstvo. A za potrebe terenske vožnje in vsakodnevne urbane podvige so ga vseeno prilagodili, da je bolj uporaben v spodnjem območju vrtljajev. Tako zmore 80 KM pri 9.250 vrtljajih in postreže z največjim navorom 70 Nm pri vsega 6500 vrtljajih. Če še malo bolj plastično ponazorim: kar 75% navora doseže pri vsega 3000 vrtljajih in 85% navora pri 4500 vrtljajih na minuto. To je točno tisto kar potrebujeta terenski motocikel in motocikel za vsak dan.

Cena: 11.990 pri Aprilia Slovenija (Zastopnik PVG d.o.o. Koper)

Uživajte v videu:

Peter Kavčič

author avatar
Peter Kavčič