Trenutno v svetovnem prvenstvu EnduroGP najuspešnejši konstruktor, s sedežem v Rignanu sull’Arno, predstavlja svoje tekmovalne enduro modele Beta RR z letnico 2024.
Ta prinaša številne novosti, zaradi katerih je bila v prejšnji tekmovalni sezoni tako suverena na enduro tekmovanjih.
Beta je v tesnem sodelovanju s svetovnima prvakoma v enduru Bradom Freemanom in Stevom Holcombom razvila številne manjše izboljšave tako na pogonskem sklopu kot na okvirju in vzmetenju za dvotaktne in štiritaktne modele RR MY 2024, da bi utrdila že tako zelo priznane lastnosti prejšnje generacije.
Seznam novosti dopolnjuje nova grafika, ki poudarja dirkalni videz celotne serije.

Kot vedno je nabor sestavljen iz 8 različnih modelov, od katerih ima vsak svojo osebnost, da bi zadovoljili potrebe zelo raznolikih voznikov, dejstvo pa je, da je najbolj priljubljena in zanimiva 300 kubična izvedba z dvotaktnim motorjem.
Dvotaktni modeli:
RR125
RR200
RR250
RR300


Štiritaktni modeli:
RR350
RR390
RR430
RR480




V nadaljevanju so povzete posodobitve, ki so bile uvedene za serijo RR MY 2024:
Sedež: Pena, iz katere je sestavljen sedež, ima drugačno geometrijo in gostoto, kar vozniku zagotavlja večjo mero udobja. Prav tako je večja podporna površina, drugačna sestava materialov zdaj vozniku zagotavljata veliko bolj udobno stično točko s kolesom.
Vzmetenje: Lažji plašči vilic, zlasti na območju vpetja palic vilic. Drugačna obdelava plašča je zasnovana tako, da zagotavlja nadzorovano prožnost, kar prinašabolj gladko blaženje neravnega terena in s tem bistveno izboljšanoudobje in občutljivost.
Zavore: Prednji zavorni sistem je bil nadgrajen na zavorni cevi. Zaščitni plašč cevi je izboljšan in zdaj bolje pritrjen na vrhu in na dnu, (prej je bil stisnjen le nadnu), kar omogoča, da se zavorni vod bolje prenaša stalne obremenitve, ki jih povzroča.
Hladilniki:
250 in 300 dvotaktni in celotna linija štiritaktnih motorjev so dobili nove lažje in trpežnejše hladilnike z oblikovanimi rezervoarji v zgornjem delu, da bi omogočili večji kot krmiljenja. Novi hladilniki, ki zagotavljajo boljše kroženje hladilne tekočine za boljše hlajenje vozila, imajo tudi večje število ojačitev. Nov je tudi čep hladilnika.
Grafika: Popolnoma nova grafika je agresivna, geometrijska in daje motociklom sodoben videz s kombinacijo klasične rdeče, bele in črne barve, ki so značilne za enduro modele.
Motor: Štiritaktna linija ima več navora.
Peter Kavčič
Foto: Beta Motor