Beta RR 125 LC Enduro in Motard – vznemirljivost za najstnike

You are currently viewing Beta RR 125 LC Enduro in Motard – vznemirljivost za najstnike

Brez dvoma sta oba prenovljena motocikla v svojem 125 kubičnem razredu tisto, o čemer mladina sanja. Številne tehnične in estetske posodobitve prinašajo vrhunsko oblikovanje in tehnologijo v to kategorijo. Beta RR 125 LC Enduro in Beta RR 125 Motard sta motocikla, ki ne skrivata svojih dirkaških korenin.

Novi 125-kubični 4-taktni motor z vbrizgom goriva v kombinaciji s prenovljenim podvozjem, ki se ponaša z novo geometrijo okvirja in vzmetenjem, zagotavlja odlično vodljivost in odzivnost, pri čemer vedno poveča užitek v vožnji. Sorodne vezi z dirkalnimi enduro modeli RR so jasno izražene zahvaljujoč novim plastikam z agresivnim videzom in grafiko, ki jo navdihujejo motocikli svetovnih enduro prvakov Brada Freemana in Steva Holcomba.

Modela RR 125 LC prihajata konec meseca na trg v dveh različicah: Enduro in Motard; oba sta posodobljena, zahvaljujoč novem motorju in izpušnim sistemom za Euro 5 standard.

RR 125 LC ENDURO

Beta RR 125 LC Enduro, neposredno navdihnjen z velikimi RR-ji, ki tekmujejo na svetovnem prvenstvu WEC, na njem najdemo podobnosti tako v tehničnih kot estetskih lastnostih. Enduro se brez težav kosa z vsemi vrstami terena in ovirami!

Barve: bela / črna / rdeča

RR 125 LC MOTARD

Beta RR 125 LC Motard izraža ves svoj dirkaški karakter na cesti, kjer vožnja skozi vsak ovinek postane čisti adrenalin. Opremljen je z izjemno lahkimi 17″ črnimi litimi platišči za pravi motard videz!

Barve: bela / črna

MOTOR – ključne novosti

• Popolnoma prenovljen motor Minarelli, ki zagotavlja izboljšano dobavo po celotnem območju vrtljajev je nadgrajen za standard Euro 5.

• Elektronsko vbrizgavanje za največjo reaktivnost odziva v vseh pogojih.

• Odmična gred s spremenljivim krmiljenjem ventilov za boljšo moč in navor pri vseh hitrostih.

• Nov sistem Air Box, ki zagotavlja boljšo zmogljivost zaradi nove oblike zračnega komore, ki naj bi zagotavljal boljši pretok zraka in dostopnost do filtra. Prinaša manj hrupa in lažje servisiranje.

Na kratko o novostih:

• Rdeč okvir s spremenjeno geometrijo za izboljšano vodljivost in okretnost.

• Nove plastike, ki jih navdihuje dirkaški enduro stroj.

• Revidiran hladilni sistem za izboljšanje pretoka zraka.

• Preoblikovana maska ​​s FULL LED lučmi: zadnja generacija polne LED optične enote za boljšo vidljivost v kombinaciji z dirkaškim slogom nove maske.

• FULL LED zadnja luč izpeljave RR.

• Plastični / kovinski kompozitni pomožni okvir je lažji in močnejši.

• Novo stransko stojalo za večjo stabilnost in z izboljšanim vzmetnim mehanizmom.

• Kombinirani zavorni sistem CBS.

• CDI in elektronske komponente s popravljenim ohišjem: zdaj zaščitene v območju hladilnika.

• 41 mm obrnjene teleskopske vilice.

• Aluminijasta nihajka.

• Nov dirkalni izpuh z dušilcem iz aluminija.

• Enotni varnostni sistem z enim ključem (za vžig, zaklep krmila in pokrovčkom za gorivo).

Več na: https://betamotor.si/