Beta Xtrainer 2023- povsem nov enduro za rekreacijo in za začetnike

You are currently viewing Beta Xtrainer 2023- povsem nov enduro za rekreacijo in za začetnike

Nova evolucija modela Beta Xtrainer, lahkega enduro modela, ki ga je zaradi  manjših dimenzij, nizke teže in zmogljivosti dvotaktnega 250 ali 300 kubičnega motorja, mogoče uporabljati na vseh terenih, vstopa v sezono 2023 povsem prenovljen.

Enduro, ki združuje značilnosti profesionalnih modelov z izjemno preprosto in nezahtevno uporabo je recept za model Xtrainer, ki ga Betamotor že od leta 2015 ponuja v različicah 250 in 300 z izključno dvotaktnimi motorji. Med najpomembnejšimi značilnostmi modela Xtrainer sta nizka teža 99 kg in višina sedeža, ki je v primerjavi z modelom Beta RR zmanjšana za 20 mm.

Med značilnostmi so zavore Nissin (260 mm kolutov spredaj in 240 zadaj), obrnjena vilica R16V s 43 mm premera in progresivno povezavo za zadnji monoshock blažilnik.

Enovaljni dvotaktni motor (kot rečeno 249 ali 293 cm3) je opremljen z nastavljivim izpušnim sistemom Beta Progressive Valve, napravo za preklapljanje programa delovanja motorja z gumbom na krmilu in samodejnim mešalnikom olja. Na voljo sta tudi električni zaganjalnik in ventilator za hlajenje hladilnika za vožnjo v ekstremnih voznih razmerah.

Novosti modela 2023

V rokah spretnega voznika zmore veliko.

Zadnji del je bil preoblikovan in omogoča uporabo novih plastičnih elementov, ki izhajajo iz tekmovalnega motocikla Enduro RR. Preoblikovanje zadnjega okvirja je omogočilo preoblikovanje zajem zraka motorja, kar pa je omogočilo izboljšanje zmogljivost s povečanjem moči motorja v spodnjem delu in hkratnim zmanjšanjem hrupa.

Baterija je zdaj litijeva: je lažja in deluje bolje kot prejšnja; rezervoar za gorivo je večji, hkrati pa ohranja ergonomsko obliko, ki je značilna za položaj pri vožnji: zdaj ima 8,8 litra in je prozoren, da je raven goriva ves čas pod nadzorom.

Skupaj z novim rezervoarjem se je spremenil tudi okvir. Ima preprostejšo zasnovo, vendar ostaja sodoben in ohranja prepoznavnost za Xtrainer.

Na koncu je tu še nova grafična podoba, ki spominja na grafično podobo večjih sester. Zdaj prevladuje značilna rdeča barva Beta, tako kot pri vseh najnovejših modelih, hkrati pa ostaja prepoznaven.

Xtrainer bo naprodaj od oktobra. Cene bodo objavljene, trenutno sta obe različici na voljo za 7.040 evrov.

Peter Kavčič

Foto: Beta Motor