Superšportna motocikla brez oklepa BMW M 1000 R in BMW S 1000 R, sta bila za modelno leto 2025 tehnično in vizualno posodobljena ter opremljena z razširjeno serijsko opremo za prihajajočo motociklistično sezono. Cena se začne pri 17.050 evrih za različico. Test modela z letnico 2023/24 si lahko ogledate na tej povezavi…
Skupne spremembe vključujejo homologacijo motorjev po standardu Euro 5+ in vključitev kratkega giba ročice za plin z zmanjšanim kotom vrtenja. To pomeni, da je dodajanje plina bolj agresivno in neposredno.

M 1000 R – zver, ki v 7,2 sekunde pospeši do 200 km/h!
Za prihajajočo sezono je model zmogljivejši in dražji od obeh roadsterjev M 1000 R dobil bolj dinamično obliko z novim žarometom LED z dvojnim pretokom, ki izhaja iz modelov RR, in logotipom M v dovodu zraka med žarometi. Novi M 1000 R je na voljo kot osnovna različica v barvni shemi Lightwhite uni/M Motorsport in v novi barvi White Aluminium metallic mat. V različici opreme M Competition je ta barva na voljo tudi skupaj z barvno shemo Blackstorm metalic/M Motorsport.
V vseh barvnih shemah sta zadnji okvir in nihajna roka novega modelnega leta v barvi Platinum Grey metalic. Krilca so obdelana s črno barvo, v črni barvi pa so prevlečeni tudi pokrovi sklopke.
Spremenjen je bil tudi sistem za nadzor zdrsa DTC. Strategija nadzora je bila povzeta po modelih RR in v kombinaciji s kratkim gibom ročice plina M prinaša opazno izboljšavo, zlasti v načinu Race za dneve na stezi. Cena za BMW M 1000 R se začne pri 24.190 evrih.
Tu je nekaj izjemnih (norih podatkov):
154 kW (210 KM) pri 13.750 vrt./min
280 km/h največja hitrost
199 Kg DIN brez obremenitve (pruipravljen za vožnjo, z napolnjenim rezervoarjem)
7.2 Sekunde pri pospeševanju iz 0 na 200 km/h


Cenejši in malce manj radikalni BMW S 1000 R v novo sezono pelje z večjo močjo in izboljšano standardno opremo
Zdaj ga poganja še zmogljivejši vrstni štirivaljni motor, ki ponuja 125 kW (170 KM). Krajše končno prestavno razmerje pa izboljša sprinterske zmogljivosti. Optimiziran je tudi serijsko nameščen pomočnik za prestavljanje Shift Assistant Pro in omogoča še bolj gladko prestavljanje.
Poleg tega je sistem DTC za nadzor zdrsa v modelu S 1000 R deležen prednosti sprememb sistema DTC iz modela M 1000 R, kar še dodatno izboljša njegovo zmogljivost. Pripravljen za vožnjo tehta 196 kilogramov kar je izjemen podatek.
Novi R je dobil tudi nove žaromete LED z dvojnim pretokom, ki izhajajo iz modelov RR, kar zagotavlja bolj markanten videz. Razširjena standardna oprema S 1000 R vključujejo nadzor navora motorja (MSR) z nastavljivim „zaviranjem motorja“, kratek nosilec registrske tablice, vtičnico za polnjenje USB-C pod sedežem in inteligentni klic v sili E-Call.
Novi BMW z enojnim R je na voljo v treh barvnih shemah: osnovna različica v kovinski barvi Blackstorm, različica modela Sport v barvi Bluefire/Mugiallo Yellow in v kombinaciji s paketom M v barvi Lightwhite uni/M Motorsport.



