Moto Guzzi V100 Mandello – prvi test

Test prvega od nove generacije motociklov Moto Guzzi v zibelki aerodinamičnih inovacij in tradicije italijanskega motociklizma je bil zelo uspešen. Moto Guzzi V100 Mandello je motocikel s katerim je ta znamka, ki praznuje 100 let pokazala kako spoštujejo preteklost, kako razumejo sedanjost in kako vidijo prihodnost. Ta Guzzi je nekaj povsem novega in komaj čakam, da čim prej predstavijo tudi potovalni enduro na tej fantastični platformi. Tega Guzzija enostavno morate preizkusiti, še prej pa poglejte kako sem ga doživel sam, na ovinkastih cestah okoli jezera Como na severu Italije.

Moto Guzzi V100 Mandello, znanilec novih, še boljših časov stane od 15.499 evrov

Moto Guzzi V100 Mandello, ki je posvečen tudi stoletnici tovarne ob jezeru Como je na voljo v dveh različicah. Bolj luksuzen opremljen s polaktivnim vzmetenjem Öhlins, quickshifter menjalnikom, ogrevanimi ročicami in povezljivostjo kot standardno opremo.  Cene se začnejo pri 15.499 evrih za osnovno in končajo pri 17.999 evrih za nadgrajeno različico S.  Poleg značilne rdeče za osnovno različico in zelene za S je Moto Guzzi ob predstavitvi V100 Mandello Aviazione Navale predstavil še dve barvi. Bela za osnovo in siva za različico S.

Prvi motocikel s prilagodljivo aerodinamiko

To je prvi motocikel na svetu, ki ima serijsko prilagodljivo aerodinamiko: poleg po višini nastavljivega vetrobrana so v oklepu skrita majhna zakrilca, ki se odpirajo in zapirajo glede na hitrost, kot tudi samodejno dvigovanje in spuščanje vetrobrana.

Prvi Guzzi z naprednim ABS-om v ovinkih

Moto Guzzi V100 Mandello je prvi Guzzi s šestosnim senzorjem in s tem opremljen tudi ABS sistemom za ovinke. Je tudi prvi Guzzi s polaktivnim vzmetenjem in prvi Guzzi s quickshifterjem. Poleg tega Mandello ponuja štiri načine vožnje (Travel, Sport, Rain in Road) in nadzor navora upora motorja, ki ga je mogoče nastaviti v treh stopnjah. Poleg tega vse skupaj zaokroži v vsestransko vizualno uspešen motocikel, ki spretno združuje tradicijo in sodobnost, od stranskih pokrovov z režami v stilu Le Mansa do mišičaste oblike 17,5-litrskega rezervoarja. Osvetlitev je seveda rešena s tehnologijo LED, tudi z luči za zavijanje spredaj. Podatke vozniku posreduje 5-palčni (12,7 cm) barvni TFT zaslon, ki se lahko uporablja tudi za povezavo pametnih telefonov.

Vodno hlajeni V2 s 105 Nm in 115 KM

Veliko novega je tudi pri motorju s prostornino 1.042 cm, ki ga imenujejo “Compact Block” s solidnimi karakteristikami. Motor zmore 115 KM pri 8.800 vrtljajih na minuto in 105 Nm pri 6.750 vrtljajih na minuto.

Moto Guzzi na splošno pripisuje velik pomen udobju pri svojem novem crossover motorju in moram priznati, da jim je uspelo.  A šport in vozna dinamika nista zanemarjeni, Moto Guzzi V100 Mandello je stabilen in hkrati okreten, čemur botruje razmeroma kompaktna medosna razdalja 1486 mm. 

Peter Kavčič

Foto: Moto Guzzi

This Post Has 3 Comments

Comments are closed.