Sredi maja je BMW predstavil novi R 12 NineT. Bistvo ni le facelift, ampak celovita prenova. S tem je BMW ustanovil novo vejo družine R 12 in nadaljuje s praznovanjem v letu, ko praznuje častitljivih 100 let obstoja.
BMW R 12 nineT je torej ime novega modela za modelno leto 2024 z novim okvirjem, vzmetenjem, popolnoma novo nadgradnjo, ki se zgleduje po klasičnih modelih in dobro poznan in preizkušen bokser z zračno-oljnim hlajenjem, 109 KM in 116 Nm.
Novi R 12 nineT je še eden od motociklov, ki jih predstavljajo ob častitljivi obletnici “100 let BMW Motorrad” in je tako naslednik modela R nineT, ki je bil predstavljen pred natanko desetimi leti ob 90. obletnici BMW Motorrad. Vsekakor je to zelo zanimiva zgodba, ki s tem modelom dobiva novo dimenzijo.
Tako kot BMW R nineT iz leta 2013 je tudi novi BMW R 12 nineT prečiščen, zmogljiv klasični roadster, ki ponuja številne konceptualne možnosti za skoraj neomejeno prilagajanje in osebno individualizacijo. Nekaj kar je menda všeč mnogim motoristom, saj lahko s tako platformo pridejo, do unikatnega stroja in izstopijo iz množice.
Dr. Markus Schramm, vodja BMW Motorrad pojasnjuje: “R nineT in njegov koncept prilagajanja sta vzpostavila novo izkušnjo Heritage za 90. rojstni dan BMW Motorrad in postala nepogrešljiv temelj naše modelne palete. Novi R 12 nineT dosledno nadaljuje uspešno zgodbo o dediščini legendarnih bokserskih motorjev BMW s še bolj klasičnim, zmanjšanim oblikovnim jezikom, še večjo stopnjo svobode pri prilagajanju in nenazadnje z novo in inovativno tehnologijo.”
Vse je zgrajeno okoli legendarnega motorja
Originalni bokserski motor 1200 s preoblikovanim airboxom in izpušnim sistemom zagotavlja klasične užitke v vožnji. Zaradi svoje nezamenljive zasnove, močnega pospeševanja, edinstvenega podajanja moči, značilnega zvoka in gladkega teka je bokser hitro postal legendarni sinonim za motocikle BMW. Novi R 12 nineT s svojim zračno/oljno hlajenim bokserskim motorjem nadaljuje to tradicijo.
In če vas zanima od kje ime R12 nineT lahko povem, da se številka 12 v oznaki modela nanaša na prostornino motorja, tako kot pri številnih modelih v zgodovini BMW Motorrad – na primer pri sedanjem modelu R 18.
Še bolj klasičen, prečiščen dizajn, velika pozornost do detajlov in še več možnosti prilagajanja.
Novi R 12 nineT še bolj kot njegov predhodnik združuje mišičast značaj bokserskega motorja in oblikovalski jezik tradicionalnih obdobij motociklov z inovativno tehnologijo in modularnim konceptom, ki vozniku ponuja največ možnosti prilagajanja.
Sedež in zadnji del je oblikovan v slogu tradicionalnega modela /5 ali legendarnega R 90 S iz 70. let. Že na prvi pogled je sam rezervoar klasičen BMW-jev bokserski rezervoar, z značilnim upogibom na spodnjem robu in prostorom za kolena. R 12 NineT ima tudi stranska pokrova, ki ščitita okvir, oblikovana v slogu motociklov iz 70. let.
Novi detajli se skrivajo tudi pri sprednjem blatniku, LED žarometu s črnim svetlobnim vodilom in pri dveh okroglih merilnikih v tradicionalnem slogu.
Z mislijo na prilagajanje je novi R 12 nineT opremljen tudi z enoto zadnje luči LED, integrirano v sedež, ki zdaj omogoča enostavno izvedbo “kratkega zadka”.
BMW Motorrad bo dodatne informacije o novem BMW R 12 nineT objavil v drugi polovici leta 2023.
Peter Kavčič
Foto: BMW Motorrad
Pingback: Ne eden, kar dva nova BMW-ja, ki obetata veliko za še kar ugodno ceno – BMW R12 nineT in R12! - www.motoavantura.si